Senaste nytt

SAS Webshopping

Märkte det precis när jag skulle beställa :(. Samtidigt så mat.se börjat acceptera amex.

Synd, fin poängkälla med gratis frakt över 750 sek. På coop.se måste man över 2000 sek, så det blir troligtvis att göra större inköp där istället.

Jag har betalt med Amex på mat.se så länge jag kan minnas.

Om man går via SAS webshopping till t ex HM, kan man då köpa produkter och samla eurobonus och samtidigt logga in på HM och samla sådana poäng?

Efter att ha läst lite klagomål om att Lyko blivit långsamma var jag rädd att dom fortsatt vara det, hade inte fått något mail inatt om att ’Poäng är påväg’, men 07:22 imorse så var poängen färdiga och klara på eurobonuskontot!

Skönt att dom fortsätter leverera!
Perfekt när det var dags att köpa adventskalender till sambon, tips till er andra herrar att göra! ;)

Efter att ha läst lite klagomål om att Lyko blivit långsamma var jag rädd att dom fortsatt vara det, hade inte fått något mail inatt om att ’Poäng är påväg’, men 07:22 imorse så var poängen färdiga och klara på eurobonuskontot!

Perfekt när det var dags att köpa adventskalender till sambon, tips till er andra herrar att göra! ;)

Kan även jag rapporter att det inte verkar vara något problem längre och att de är lika snabba som tidigare. Beställde just före kl 12 idag och poängen på kontot innan 15.

Tack för tipset! Nu hann jag faktiskt beställa en före jag blev beordrad (av henne iallafall) till det, vilket inte brukar vara fallet varje år... :D

Toppen