Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon som testat mybeat (SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng) ?

1250p, ingen bindningstid och ser inget att man behöver vara kund x antal månader. Finns ett abonnemang för 50kr/mån. Så skulle gå att testa en månad och se om man får några poäng.

Ja, det är inga problem. Jag och min mor (som fortfarande har en Iphone 4 och inte surfar alls) har en gemensam grej att vi flyttar runt henne varje/varannan månad. Har tjänat säkert 10k poäng på det sättet.

NordVPN som ny kampanj (eller ser jag iaf för första gången). 200 poäng per 100 kr. Kan ju vara något om man ändå är ute efter en VPN.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Använder NordVPN sedan flera år tillbaka och är mycket nöjd.
Köper man 3-års prenumeration för 111 Euro (som ger ett riktigt bra månadspris, typ 30 kr) borde man tjäna omkring 2000 poäng (tror det finns ingen moms på priset). Inte dåligt alls.

Sedan är det bara viktigt att inte lita på tjänsten (som på alla kommersiella VPN-tjänster) alltför mycket. Men blir perfekt för ökad säkerhet i offentliga WIFI nätverk eller när man t.ex. behöver en utländsk IP address för streaming.
Lite OT men; Precis som du säger, lita inte på tjänsten. NordVPN är kända för deras säkerhetsbrister så om det är riktig anonymitet man är ute efter rekommenderar jag något annat, exempelvis ProtonVPN.

Först och främst - istället för att göra två inlägg, så kan du klicka på "ändra" och då justera ditt nyligen gjorda inlägg. Det blir bättre ifall du gör så i fortsättningen :)

Med det sagt:

Hur snabbt stänger ni av abonnemanget?
Jag tänker ha mitt första månaden iaf.

Vet någon om Mybeat gör något kredit check ? eller betalar man via kort?

Som alltid vid köp av abbonemang så görs iaf en mini-upplysning. I detta fallet av Bisnode.

Först och främst - istället för att göra två inlägg, så kan du klicka på "ändra" och då justera ditt nyligen gjorda inlägg. Det blir bättre ifall du gör så i fortsättningen :)

Med det sagt:

Jag tänker ha mitt första månaden iaf.

Som alltid vid köp av abbonemang så görs iaf en mini-upplysning. I detta fallet av Bisnode.
Ok, antar att det påvekrar UC?

Toppen