Mattias Holmén
Medlem
Är nog ett Aprilskämt, de kommer fakturera dig 999:- / dygn.

Är nog ett Aprilskämt, de kommer fakturera dig 999:- / dygn.
Kollade nyss och gäller inte dör kontantkort längre.Jag har inte sett denna förut, tror den är ny.
Jag provade att beställa ett kontkatkort för 0 kr. Rapporterar om det betalas ut poäng så fort jag vet.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Visa bifogad bild 88701
Jag har inte sett denna förut, tror den är ny.
Jag provade att beställa ett kontkatkort för 0 kr. Rapporterar om det betalas ut poäng så fort jag vet.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Visa bifogad bild 88701
Känns som det är lite väl tidigt för att bedöma om du kommer få poäng eller inte, redan efter 1 dag?Körde den igår men fick inga poäng..
Vart framgår det?Kollade nyss och gäller inte dör kontantkort längre.
Hmm, i Chrome är onlineshopping portalen på svenska, då framgår det inte.Vart framgår det?
Konsekvent inkonsekvetaHmm, i Chrome är onlineshopping portalen på svenska, då framgår det inte.
Jag har ingen adblocker i Firefox, och det är den jag använde till onlineshopping portalen, där är det på engelska och då gäller inte kontantkort.
Känns som det är lite väl tidigt för att bedöma om du kommer få poäng eller inte, redan efter 1 dag?
Jag fick bekräftelsemejlet från SAS Onlineshop inom 1 timme att köpet är registrerat och syns på min sida ”Poäng på väg”.
Om köpen sedan kommer kvalificerad för poäng av Halebop är en annan sak såklart.