Leverans? Du hyr väl Avisbilar som du inte hämtar ut???Det är alltså inte leverans av däcken som är viktig?
Leverans? Du hyr väl Avisbilar som du inte hämtar ut???Det är alltså inte leverans av däcken som är viktig?
Det är alltså inte leverans av däcken som är viktig?
"Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng."Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Ger "bara" 350 poäng men med kombinationen koden "BLACKFRIDAY"
så får man 50% rabatt och boxen kostar bara 64 kr, utmärkt med lite diverse smaker till köket.
"Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng."
Tyvärr gör detta (iaf för mig som student) att det blir ganska sällan jag faktiskt använder portalen för vanliga köp då jag hittar bättre rabatter på annat håll.
"Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng."
Tyvärr gör detta (iaf för mig som student) att det blir ganska sällan jag faktiskt använder portalen för vanliga köp då jag hittar bättre rabatter på annat håll.
Har också samma erfarenhet.Min erfarenhet är att man får poäng även i kombination med andra rabatter, typ på alla ställen i portalen.
+1 på denJag använde koden och har 350P under poäng på väg nu, så det verkar fungera ändå i just detta fall.