wArpN_
Medlem
En liten rapport med köp på Buyersclub via portalen, bara för att... ;-)
Gjorde två köp på Buyersclub 22/8 och 24/8, inga poäng registrerades på väg eller överfört i portalen.
Kampanj på 1000 poäng/köp.
Registrerade missade poäng i formuläret på portalen för båda köpen 22/10
Får mail från SAS den 24/10 om att de skall validera köpen med butiken.
Mail igen från SAS den 8/11 på båda köpen att de är validerade och att poängen är på väg.
Ser båda köpen i portalen nu under poäng på väg 1000/köp.
Tråkigt att poängen inte alltid går in direkt, tycker dock att de har lyft sig angående att efterregistrera köp.
Förut när man fyllde i formuläret, så fick man ibland svar ibland inte, ibland svara de på Engelska, Svenska, Danska eller Norska.
Även sjukt dålig återkoppling.
Överlag tycker jag portalen fungerar bättre nuförtiden.
Tack för mig ;-)
Gjorde två köp på Buyersclub 22/8 och 24/8, inga poäng registrerades på väg eller överfört i portalen.
Kampanj på 1000 poäng/köp.
Registrerade missade poäng i formuläret på portalen för båda köpen 22/10
Får mail från SAS den 24/10 om att de skall validera köpen med butiken.
Mail igen från SAS den 8/11 på båda köpen att de är validerade och att poängen är på väg.
Ser båda köpen i portalen nu under poäng på väg 1000/köp.
Tråkigt att poängen inte alltid går in direkt, tycker dock att de har lyft sig angående att efterregistrera köp.
Förut när man fyllde i formuläret, så fick man ibland svar ibland inte, ibland svara de på Engelska, Svenska, Danska eller Norska.
Även sjukt dålig återkoppling.
Överlag tycker jag portalen fungerar bättre nuförtiden.
Tack för mig ;-)