Senaste nytt

SAS Webshopping

Får sikta på veckan för DI och DN då :)

Men vafan!.. *grr* (Kronan).. Vilken browser använde du? Körde Edge här, brukar funka men icke med Kronan.. Aldrig med Hjärtat heller :/
Nån som fått Hjärtat att konsekvent fungera eller är det random (som för mig)?

Normalt har kronan alltid funkat för mig vid tidigare tillfällen (6-7 olika) men denna gången funkade det inte. Hjärtat har inte funkat de gånger jag testat där.

Får sikta på veckan för DI och DN då :)

Men vafan!.. *grr* (Kronan).. Vilken browser använde du? Körde Edge här, brukar funka men icke med Kronan.. Aldrig med Hjärtat heller :/
Nån som fått Hjärtat att konsekvent fungera eller är det random (som för mig)?

Körde Chrome med Adblock.

Normalt har kronan alltid funkat för mig vid tidigare tillfällen (6-7 olika) men denna gången funkade det inte. Hjärtat har inte funkat de gånger jag testat där.

Typiskt med Hjärtat. Försöker köra där i vanliga fall för att få ICA-bonusen också. Den delen funkar iaf smärtfritt.
Det är 2018, jag vet att systemet bakom är komplext men det här ter sig mer som 2002 och att det bakomliggande systemet är utvecklat som ett gymnasieprojekt.. Kanske tom funkat bättre med dom premisserna iofs, då hade någon granskat och godkänt projektet och dess funktion :p

Fick mail av SAS om att de lagt in mina poäng för DI. Fyra dagar senare syns inga poäng :) Det står att man ska besvara mailet om poängen inte dykt upp inom 24h vilket jag gjorde. Dock utan att få något svar... det går bra nu :D

Fick mail av SAS om att de lagt in mina poäng för DI. Fyra dagar senare syns inga poäng :) Det står att man ska besvara mailet om poängen inte dykt upp inom 24h vilket jag gjorde. Dock utan att få något svar... det går bra nu :D

Har också mailat tillbaka till dom per instruktionen i mailet.
Min erfarenhet är tyvärr att det tar dom 2-6 veckor att svara på något mail man skickar dom, oavsett vad det gäller.
Känns nästan som att man medvetet byggt in en tröghet i hanteringen för att trötta ut kunderna och därmed slippa den manuella hanteringen som allt strul ger.
Kan inte vara kul för dom som ska hantera allt detta manuellt, när bakomliggande system verkar fela mer än det funkar..

Exakt samma för mig - jag har nu väntat två veckor på svar på mailet man skulle skicka efter 24h. :)

Då detta blir mitt första inlägg så vIll jag börja med att säga tack till alla som skriver i detta forum. Har varit medlem några månader och fått många bra tips.

När det gäller shoppen så har jag hoppat på några kampanjer och kan väl säga att det oftast inte fungerar.
För DN, DI och Illustrerad vetenskap har inga poäng ramlat in och inte heller fått någon bekräftelse eller ”poäng på väg”. Nextory har jag haft poäng på väg sedan samma dag jag hoppade på men de ramlar inte över.
Mailade om saknade poäng för två veckor sedan så det är väl bara att vänta och se.

InkClub däremot kom poängen redan någon timme efter köp.

Tack för ett bra forum!

Då detta blir mitt första inlägg så vIll jag börja med att säga tack till alla som skriver i detta forum. Har varit medlem några månader och fått många bra tips.

När det gäller shoppen så har jag hoppat på några kampanjer och kan väl säga att det oftast inte fungerar.
För DN, DI och Illustrerad vetenskap har inga poäng ramlat in och inte heller fått någon bekräftelse eller ”poäng på väg”. Nextory har jag haft poäng på väg sedan samma dag jag hoppade på men de ramlar inte över.
Mailade om saknade poäng för två veckor sedan så det är väl bara att vänta och se.

InkClub däremot kom poängen redan någon timme efter köp.

Tack för ett bra forum!

Välkommen till forumet! :)

Tyvärr är det vardag för denna funktion.
Gillar skarpt tanken bakom SAS Eurobonus onlineshopping och att tjäna poäng men någonstans längs vägen har något gått snett. Svårt för oss som tittar in utifrån att veta exakt vad, men upplevelsen för mig som kund är oavsett densamma; Det funkar dåligt.

Man kan ofta ha "poäng på väg" i 3-4 månader innan dom trillar över. Oftast gör dom det till slut dock, annars får man maila och påminna. Då kommer det oftast efter ordinarie (min upplevda ivf) svarstid som är 2-6 veckor.

Toppen