DrKlas
Medlem
B
Billigaste jag hittade var 29kr exkl porto
Välj 50 g te istället för 100 g så blir priset 19 kr plus frakt för de billigaste sorterna. Dessutom blir fraktkostnaden bara 14 kr så totalt 33 kr.
B
Billigaste jag hittade var 29kr exkl porto
Nu gillar ju inte jag Bonnier gruppen speciellt mycket av olika anledningar, men
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
450 poäng / köp. Finns säkert något billigt att handla där.
OBS alla ni som signar upp hos bonnier, jag har inte sätt poäng på väg ännu. Satt f.ö i telefonkö ca 30 min idag för att avsluta prenumerationen. Dock väntat att det ska strula med ett företag som bonnier
Någon som faktiskt testat tekungen? Det känns ju oehört bra, speciellt för mig som faktiskt dricker mycket te. English breakfast + frakt = 38 kr, ger 360 poäng! (0.1056 kr/poäng).
Någon som faktiskt testat tekungen? Det känns ju oehört bra, speciellt för mig som faktiskt dricker mycket te. English breakfast + frakt = 38 kr, ger 360 poäng! (0.1056 kr/poäng).
Mat.se känns ju som en riktigt bra engångs deal. 1200 poäng så kan man ju passa på att köpa saker man ändå behöver.
Välj 50 g te istället för 100 g så blir priset 19 kr plus frakt för de billigaste sorterna. Dessutom blir fraktkostnaden bara 14 kr så totalt 33 kr.