Senaste nytt

SAS Webshopping

OBS alla ni som signar upp hos bonnier, jag har inte sätt poäng på väg ännu. Satt f.ö i telefonkö ca 30 min idag för att avsluta prenumerationen. Dock väntat att det ska strula med ett företag som bonnier

Någon som faktiskt testat tekungen? Det känns ju oehört bra, speciellt för mig som faktiskt dricker mycket te. English breakfast + frakt = 38 kr, ger 360 poäng! (0.1056 kr/poäng).

OBS alla ni som signar upp hos bonnier, jag har inte sätt poäng på väg ännu. Satt f.ö i telefonkö ca 30 min idag för att avsluta prenumerationen. Dock väntat att det ska strula med ett företag som bonnier

Jag lyckades säga upp via tonval om jag inte minns fel! Har dock inte sett några poäng men första tidningen och kikaren kom idag :)

Mat.se känns ju som en riktigt bra engångs deal. 1200 poäng så kan man ju passa på att köpa saker man ändå behöver.

Någon som faktiskt testat tekungen? Det känns ju oehört bra, speciellt för mig som faktiskt dricker mycket te. English breakfast + frakt = 38 kr, ger 360 poäng! (0.1056 kr/poäng).

Jag har använt denna deal 2 gånger, och fått poäng och gott te båda gångerna.

Mat.se känns ju som en riktigt bra engångs deal. 1200 poäng så kan man ju passa på att köpa saker man ändå behöver.

Jag har nyttjat denna också, chauförren skrattade gott när han levererade en Osötad jäst för 1,95kr fram till dörren :)

De kampanjerna jag tycker har varit bäst den sista tiden är mobilabbonemang för 47,50-50kr/mån utan bindnigstid för 1666p (Hallon), 1100p (Vimla), 800p (Fello). Otroligt bra utväxling.

Om vi räknar på Hallon´s deal så är det alltså 33,32p/1kr. (0,03kr/poängen)

Lade 5 ordrar från Tekungen i december och fick poängen efter ca 7-8 veckor. Glömde/orkade inte hämta ut paketet men fick behålla poängen (men inga pengar tillbaka, vilket jag iofs inte ville ha eller räknade med eftersom jag fick poängen). I februari blev det 20 ordrar till, inom loppet av 15 min, som jag fortfarande saknar poäng för. Men det kommer väl snart :)

Toppen