Telecom brukar det ju surras om här på forumet en del av olika skäl och nu är både luren min gammal och jag inser att jag ocks blir uppsnurrad på abonnemanget som "utgått" och det finns både billigare och bättre såväl som nuvarande operatör som hos andra.
Jag hoppade på Tele2 bl a efter bra snack här på forumet. Det gick då också att betala abonnemanget med kort vilket man ju aldrig har något emot.
Den möjligheten är ju borta hos Tele2. Finns det hos någon annan?
Deras "världen" har ju servat mig otroligt bra och känns utifrån mitt perspektiv som det mest överlägsna valet för surf och samtal för oss som reser en del och det är väl bara i Zimbawe som jag fått ha e-sim som komplement. Telenor har ju ett bra alternativ med surf utöver EU/EES i UK, Schweiz, Thailand mfl. Dock ej Sydafrika som jag nyttjar en del.
Telias erbjudande på Shoppingportalen just nu är ju fett och lockande men deras internationella erbjudande e ju kasst så dom går bort.
Lutar åt Telenor eller Tele2 igen då med uppgradering. Nån som har nån bra input utöver möjlighet till kortbetalning?