Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon som har utnyttjat erbjudandet om 35 000 eurobonus-poäng för att teckna Verisure? Bra deal om man ändå ska skaffa hemlarm. Dock är Sector Alarm billigare (säkert andra aktörer också). Har ni bra erfarenheter av Verisure?
Har inte tecknat med kampanjen och kunde inte få den nu då vi är kund hos men är riktigt nöjd med komponenterna och Verisures kundtjänst. Hade utryckning en gång (felaktig då vi glömde larma av när hantverkare skulle arbeta på huset) som vi slapp betala för. Dock ingår inte batterier i vårat avtal vilket nu kostar 1600kr att byta ut, eller teckna om avtalet och få dessa inkluderade.

Någon som har utnyttjat erbjudandet om 35 000 eurobonus-poäng för att teckna Verisure? Bra deal om man ändå ska skaffa hemlarm. Dock är Sector Alarm billigare (säkert andra aktörer också). Har ni bra erfarenheter av Verisure?
Verisure är i mina ögon ett av de värsta bolagen som finns. Har högst tveksamma och oseriösa försäljningmetoder, tar extremt bra betalt för sina produkter samtidigt som månadskostnaden är hög. Att avsluta ett abonnemang är ett rent helvete! Det finns inga poäng i världen som gör det värt att bli kund hos Verisure. Jag avråder starkt!

Verisure är i mina ögon ett av de värsta bolagen som finns. Har högst tveksamma och oseriösa försäljningmetoder, tar extremt bra betalt för sina produkter samtidigt som månadskostnaden är hög. Att avsluta ett abonnemang är ett rent helvete! Det finns inga poäng i världen som gör det värt att bli kund hos Verisure. Jag avråder starkt!
Verisure och Sector är båda skojare.. Vill man bestämt ha ett trådlöst larm köper man bäst t.ex nookbox och installerar det själv, kan sedan kopplas till valfri larmcentral för en bråkdel av vad det skulle kostat via verisure/sector

Har hört samma men måste vara olika i olika områden. Har haft 1 besök på 12 år av försäljare och den gången de var hos oss var det en trevlig kille som lugnt och sansat förklarade alla funktioner. Betalde inte speciellt mycket för installationen och har en billig månadspeng. Absolut har dom försökt höja från 299kr till 599kr men då är det bara att ringa in och diskutera så är man tillbaka på det lägre beloppet igen. OBS: Jag jobbar inte där - bara riktigt nöjd med den lösningen vi har. :)

Ingen som hittat en bra deal på bredband (fiber) via portalen? Signade upp för Halebop förra hösten.

Telia och Allente gäller ej bredband.

Tele2 hade bra pris på min adress och ger iaf 1000 poäng men hade hoppats på något bättre (Halebop gav 4000p förra året har jag för mig).

Körde Halebop förra året med, tycker ingen erbjuder så bra pris på bredband. Tror det bara blir re-sign där med 3 gratis månader. Tele2 hade bara bra priser för FiberKoax hos mig.

Ingen som hittat en bra deal på bredband (fiber) via portalen? Signade upp för Halebop förra hösten.

Telia och Allente gäller ej bredband.

Tele2 hade bra pris på min adress och ger iaf 1000 poäng men hade hoppats på något bättre (Halebop gav 4000p förra året har jag för mig).
Bästa priserna får man om man ringer och dealar med uppsägningsavdelningen på resp storföretag (Telia/Telenor/Tele2).
Vill man ha eurobonus poäng får man nog räkna med att hosta upp mer än lägsta pris man kan förhandla över telefon.

Bästa priserna i år verkar va hos Telia:
300/300 329:-
600/600 för 389:-

Bästa priserna får man om man ringer och dealar med uppsägningsavdelningen på resp storföretag (Telia/Telenor/Tele2).
Vill man ha eurobonus poäng får man nog räkna med att hosta upp mer än lägsta pris man kan förhandla över telefon.

Bästa priserna i år verkar va hos Telia:
300/300 329:-
600/600 för 389:-
När man sitter i Zitius-nät är de där priserna bara att glömma tyvärr. Klart mest prisvärda hos mig verkar Tele2 vara i år, 439 kr/mån för 1000/1000. Telia vill ha 599.

Nåväl, 1000p via tele2 är iaf något. :)

Last edited:
När man sitter i Zitius-nät är de där priserna bara att glömma tyvärr. Klart mest prisvärda hos mig verkar Tele2 vara i år, 439 kr/mån för 1000/1000. Telia vill ha 599.

Nåväl, 1000p via tele2 är iaf något. :)
Jag har Zitius också. Telia har andra priser på hemsidan för oss som du säger, men när man ringer uppsägningsavdelningen och dealar så kan man få samma priser som de gör reklam för i media. Dvs 329 / 389 per månad. Talar av egen erfarenhet. Finns mer om detta på annat forum om man söker.

Toppen