Senaste nytt

SAS Webshopping

någon som haft problem med greenely poäng? jag bytte el leverantör när det var 10 000 poäng, fick mail att de var registrerat men nu är de borta från min sida över kommande poäng, misstänker det kanske är för jag bor i lägenhet men stod inget om krav på hus när den kampanjen var

Ska handla lite saker på JULA och även om den inte ligger med i den "vanliga" listan över butiker så kan man ju köpa presentkort och betala med Amex vilket ändå ger 375 poäng / 500kr presentkort. Bättre än inget. :)

Jag har inte använt den här delen av Shopping förut så ska kika runt mer vad som finns.

1762174444039.png

någon som haft problem med greenely poäng? jag bytte el leverantör när det var 10 000 poäng, fick mail att de var registrerat men nu är de borta från min sida över kommande poäng, misstänker det kanske är för jag bor i lägenhet men stod inget om krav på hus när den kampanjen var
Jag var i kontakt med Greenly under kampanjen och dom bekräftade att det även gällde för lägenheter.

Samma med min Hallon tidigare i år. Löste sig snabbt efter mailkontakt.

Signade upp för både Greenely och Hello Fresh idag så borde trilla in 13000 poäng + 2600 nivå om 12 veckor.
Nehepp... Hello Fresh nu borttaget hos mig då jag var kund juli 2020 och kampanjen endast gällde helt nya kunder.

Jag fick besked från Greenely att poängen endast faller ut om man inte byter elbolag inom 3 mån så jag räknar med att få mina utbetalda i början på januari. Mina poäng ligger kvar som kommande på SAS-sidan.

Toppen