Senaste nytt

SAS Webshopping

Tjena! Jag är ny på det här med SAS EuroBonus-shop och har tagit till mig av era tips om Zupergift.

Nu såg jag även att det finns presentkort hos SAS. Så om man ska boka en SAS-resa med cash, kan man köpa SAS-presentkortet med sitt SAS Amex och då få dubbla poäng på samma sätt som vid köp av Zupergift?

Dessutom, ett presentkort på 3000 kr kostar 2850 kr - betyder det att man får 5 % rabatt på den valören? Verkar inte vara samma på alla valörer.

Till er som skaffat Greenely…Gick ni bara in på länken via portalen, scannade QR-koden och slutförde registreringen?

Det var exakt så jag gjorde. 1250 var jag registrerad och 1255 kom bekräftelsen från SAS Shopping.
Vad är det för QR-kod som ni scannade?
Jag gick på länken via portalen, klickade på ’Skaffa Greenely’ och följde instruktionerna. Har dock ej fått någon bekräftelse från SAS nu 2h senare så hoppas inget gått fel. Jag använde även rabattkod från Mecenat Alumni för gratis mån.avg. det första året så är lite rädd att den ställer till det.

Jag gick på länken via portalen, klickade på ’Skaffa Greenely’ och följde instruktionerna. Har dock ej fått någon bekräftelse från SAS nu 2h senare så hoppas inget gått fel. Jag använde även rabattkod från Mecenat Alumni för gratis mån.avg. det första året så är lite rädd att den ställer till det.
Ja, det förkommer ju relativt frekvent att man inte kan kombinera två erbjudanden. I ditt fall mecenat och EB-poäng. Jag kunde dock inte se något sådant i villkorsbeskrivningen.

Ja, det förkommer ju relativt frekvent att man inte kan kombinera två erbjudanden. I ditt fall mecenat och EB-poäng. Jag kunde dock inte se något sådant i villkorsbeskrivningen.
Det står ju uttryckligen "Vanligvis kan du inte tjäna poäng när du använder en rabattkod, men detta är dock inte fallet med denna kampanj." vid villkoren, så då borde Mecenat Alumni-koden godkännas. Men man vet ju aldrig.

Det var QR kod för att komma till appstore för att ladda ner appen och regga kontot efter att man fyllt i personnummer etc på web.

Det står ju uttryckligen "Vanligvis kan du inte tjäna poäng när du använder en rabattkod, men detta är dock inte fallet med denna kampanj." vid villkoren, så då borde Mecenat Alumni-koden godkännas. Men man vet ju aldrig.
Ja exakt, det var därför jag vågade mig på att använda rabattkoden. Får nyttja ångerrätten inom 14 dagar i värsta fall.
Det var QR kod för att komma till appstore för att ladda ner appen och regga kontot efter att man fyllt i personnummer etc på web.
Aha då är jag med. Jag var på mobilen så då var det bara en länk till App Store. Nu har jag laddat ner appen så förhoppningsvis kan det trigga bekräftelsen från SAS.

Toppen