Samma med min Hallon tidigare i år. Löste sig snabbt efter mailkontakt.En liten info, jag var kund hos Hallon en liten stund sedan i juli, 5000 poäng låg kommande men kom aldrig efter 12 veckors tid. När jag mejlade supporten hävdade de att poängen var blockerade pga det handlade om mer än 5000p (sic!), så manuellt handpåläggning behövdes.
Det stod så förut men hittar inte den skrivningen längre. Har de tagit bort eller ser jag dåligt?Viktigt att tänka på vad det gäller Greenely är att erbjudandet inte gäller om man bor i lägenhet.
Jag var i kontakt med kundtjänsten hos Linas matkasse och fick beskedet att mina poäng skulle komma inom två månader.Pausade en vecka så har bara tre leveranser. Fjärde leveransen kommer om en vecka så får se då.
Jag var i kontakt med kundtjänsten hos Linas matkasse och fick beskedet att mina poäng skulle komma inom två månader.
Det var exakt så jag gjorde. 1250 var jag registrerad och 1255 kom bekräftelsen från SAS Shopping.Till er som skaffat Greenely, får inte upp i någonstans att man behöver koppla EB-konto, ange promo-kod eller dylikt. Gick ni bara in på länken via portalen, scannade QR-koden och slutförde registreringen? Vill vara säker på att man inte missar något steg och poängen uteblir...