Vet vi när kravet på 3 månader infördes?HahaGäller vara snabb, först minimum 3mån och nu tar de bort det abonnemanget också.
Vet vi när kravet på 3 månader infördes?HahaGäller vara snabb, först minimum 3mån och nu tar de bort det abonnemanget också.
Logga in i klarna.se, klicka på din profil högst upp till höger, och sedan leta upp "prenumerationer" och klicka "Hantera hos trippel". Du kommer då till Trippel och sedan logga in med klarna en gång till. Scrolla långt ner till FAQ och avsluta. Där finns en knapp.Någon som lyckats säga upp Trippel.se? Lyckas ej logga in och inte fått något svar från deras tekniska support...
Lite statistik. Nu har alla mina 5 köp på Amazon (under juli-augusti) krediterats. 2 efter 41 dagar, 2 efter 50 dagar och 1 efter 58 dagar. Inte i närheten av de påstådda 32 dagarna, men alla krediteringarna har fungerat helt av sig självt och inte heller i närheten av de upp till 12 veckor som också nämndes.Någon annan som har problem med att få in poäng från Amazon?
Ett köp i mitten av juli är utbetalt men ett köp några dagar tidigare har ej betalts ut.
Båda betalda och levererade direkt. Båda köpen ser helt normalt reggade på shopping-portalen. Båda har fått bekräftelse-mail direkt efter köpet.
Köp 2 tog 41 dagar att få utbetalt. Köp 1 är alltså fortsatt ej utbetalt 58 dagar efter. Det står 32 dagar i reglerna (men det står "upp till 12 veckor" i bekräftelse-mailet.
Ska man börja jaga eller bara vänta 12 veckor (84 dagar)?
Har tidigare fungerat för mig, men mina två senaste beställningar här i veckan har jag inte ens fått bekräftelsen om registrerat köp!Lite statistik. Nu har alla mina 5 köp på Amazon (under juli-augusti) krediterats. 2 efter 41 dagar, 2 efter 50 dagar och 1 efter 58 dagar. Inte i närheten av de påstådda 32 dagarna, men alla krediteringarna har fungerat helt av sig självt och inte heller i närheten av de upp till 12 veckor som också nämndes.
Har tidigare fungerat för mig, men mina två senaste beställningar här i veckan har jag inte ens fått bekräftelsen om registrerat köp!
Vi har nu vidarebefordrat din anmälan till butiken och bett dem att validera köpet, vilket kan ta upp till 12 veckor. Så snart butiken bekräftar köpet kommer du att få dina EuroBonus Poäng. Om butiken inte bekräftar köpet avslutas ärendet.
Har inte gjort någon efterregistrering (än), men ser nu i listan att mitt andra köp som blev uppdelat i tre olika sändningar då ligger poängen som inkommande. Det stora köpet finns självklart inte med (än) då det inte är skickat. Återstår att se hur det blir. Men högst ovanligt att jag inte får något bekräftelsemail. Känns inte så tryggt.Jag har fått samma, gjorde två köp förra veckan som inte jag fick någon bekräftelse på, alla köp innan har fungerat. Gjorde en efterregistrering och fick följande som svar.