knutsson.torkel
Medlem
Hur länge har ni kvar abonnemanget innan ni säger upp det?
Jag håller på det i 15 dagar så att telia inte tolkar uppsägningen som 14 dagars ångerrätt för distansköp.
Hur länge har ni kvar abonnemanget innan ni säger upp det?
Jag fick inte det felet förra veckan men den registrerade inte köpet via cookies så det kan varit början på något fel. Så fick efterregistrera köpet i helgen. Frågan är då hur länge man ska vänta innan uppsägning när det kan ta upp till 12v för manuella registreringen..?För er som har hoppat på Telia, när jag klickar på länken i shoppingportalen och slussas till Telias hemsida dyker det upp ett felmeddelande "tracking error". Man får gå tillbaka till förstasidan och klicka vidare till mobilabonnemang. Har detta gjort någon påverka på utfallet för poängen hos er som har tecknat abonnemang?
Jag tror folks erfarenhet är att poängen reggas när varan skickas. Tyvärr.Tänkte passa på att beställa nya iPhone och AirPods Pro 3 från Amazon pga kampanjen* pågår, de är dock slut i lager. Rimligtvis borde väl köpet registeras den dagen jag gör det även om produkten inte finns i lager? Tänker på punkt 4: "Köpet registreras automatiskt och du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats." i villkoren, om produkten skickas efter att kampanjen löpt ut 25 sep.
*75 extrapoäng + 15 nivåpoäng.
Precis som Janne skriver. Amazon drar inga pengar (gör nog inte ens ett "imprint on the card") vid beställning. Först när varan skeppas debiteras ditt kort och ur SAS perspektiv är det då köpet görsTänkte passa på att beställa nya iPhone och AirPods Pro 3 från Amazon pga kampanjen* pågår, de är dock slut i lager. Rimligtvis borde väl köpet registeras den dagen jag gör det även om produkten inte finns i lager? Tänker på punkt 4: "Köpet registreras automatiskt och du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats." i villkoren, om produkten skickas efter att kampanjen löpt ut 25 sep.
Står exakt samma för mig och jag får leverans av fjärde kassen idag.Någon annan som kör Linas matkasse? Har tre leveranser men det står såhär:
Förfallna rabatter och presentkort
Rabattkod
Använd
NamnSO Eurobonus_LMK
Rabatt:0%
Gäller:0 leveranser
Utgår:1. jan. 2059
Borde stå 3/4 leveranser eller?
Jag hann beställa en orange så jag hoppas att den skickas innan kampanjen är över. Många poäng blir det!Tänkte passa på att beställa nya iPhone och AirPods Pro 3 från Amazon pga kampanjen* pågår, de är dock slut i lager. Rimligtvis borde väl köpet registeras den dagen jag gör det även om produkten inte finns i lager? Tänker på punkt 4: "Köpet registreras automatiskt och du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats." i villkoren, om produkten skickas efter att kampanjen löpt ut 25 sep.
Rabattkod gör att du skulle få poäng per kasse efter 4 första.Någon annan som kör Linas matkasse? Har tre leveranser men det står såhär:
Förfallna rabatter och presentkort
Rabattkod
Använd
NamnSO Eurobonus_LMK
Rabatt:0%
Gäller:0 leveranser
Utgår:1. jan. 2059
Borde stå 3/4 leveranser eller?