Du kan alltid registrera dig, om du sedan får poäng eller inte vet man inte tills det antigen gått 12v eller att du fått poängen utbetalda.Jag har bredband hos Telia och det gick igenom.
Jag gick ut till startsidan och sen via abonnemang, tror inte jag hittade det via sidan man blev länkad till via webshoppen.Dum fråga här - men gick ni tillbaka (således tillbaka ett steg hela tråden och valde 0,2 GB) eller gick det att uppdatera senare i flödet om man valde något annat först?
Jag kom på att jag hade TV (streamingtjänst) via Telia tidigare iår precis efter att jag signat upp mig.Jag har bredband hos Telia och det gick igenom.
Du kan nog få poäng där.Jag kom på att jag hade TV (streamingtjänst) via Telia tidigare iår precis efter att jag signat upp mig.
Ser nu att det har registrerats som kommande automatiskt men frågan är ju om poängen kommer betalas ut... Hur stora tror ni risken är att det inte betalas ut?
Testade nu och får inget sådant error.För er som har hoppat på Telia, när jag klickar på länken i shoppingportalen och slussas till Telias hemsida dyker det upp ett felmeddelande "tracking error". Man får gå tillbaka till förstasidan och klicka vidare till mobilabonnemang. Har detta gjort någon påverka på utfallet för poängen hos er som har tecknat abonnemang?