Senaste nytt

SAS Webshopping

Dum fråga här - men gick ni tillbaka (således tillbaka ett steg hela tråden och valde 0,2 GB) eller gick det att uppdatera senare i flödet om man valde något annat först?
 
Dum fråga här - men gick ni tillbaka (således tillbaka ett steg hela tråden och valde 0,2 GB) eller gick det att uppdatera senare i flödet om man valde något annat först?
Jag gick ut till startsidan och sen via abonnemang, tror inte jag hittade det via sidan man blev länkad till via webshoppen.
 
Jag har bredband hos Telia och det gick igenom.
Jag kom på att jag hade TV (streamingtjänst) via Telia tidigare iår precis efter att jag signat upp mig.
Ser nu att det har registrerats som kommande automatiskt men frågan är ju om poängen kommer betalas ut... Hur stora tror ni risken är att det inte betalas ut?
 
Jag kom på att jag hade TV (streamingtjänst) via Telia tidigare iår precis efter att jag signat upp mig.
Ser nu att det har registrerats som kommande automatiskt men frågan är ju om poängen kommer betalas ut... Hur stora tror ni risken är att det inte betalas ut?
Du kan nog få poäng där.
Jag är själv kund hos Vimla och fick poäng för någon månad sedan när jag signade upp för ett nytt abb där.
 
För er som har hoppat på Telia, när jag klickar på länken i shoppingportalen och slussas till Telias hemsida dyker det upp ett felmeddelande "tracking error". Man får gå tillbaka till förstasidan och klicka vidare till mobilabonnemang. Har detta gjort någon påverka på utfallet för poängen hos er som har tecknat abonnemang?
 
För er som har hoppat på Telia, när jag klickar på länken i shoppingportalen och slussas till Telias hemsida dyker det upp ett felmeddelande "tracking error". Man får gå tillbaka till förstasidan och klicka vidare till mobilabonnemang. Har detta gjort någon påverka på utfallet för poängen hos er som har tecknat abonnemang?
Testade nu och får inget sådant error.
 
Toppen