Jonas C
Medlem
Fick häromdagen.Är det någon som lyckats få poäng via Amazon? Har inte fått det att fungera so far…
Fick häromdagen.Är det någon som lyckats få poäng via Amazon? Har inte fått det att fungera so far…
Jag har fått poäng. Om du inte fått så tänk på att man inte får poäng för sådant som redan ligger i kundvagnen. Man måste alltså gå via länken (appen funkar) och därefter söka upp vad man vill ha och beställa.
Ett tips för att det ska gå smidigt är att lägga in det man vill köpa i en inköpslista där man samlar allt, sen är det bara att man går in via affiliatelänken och lägger in sakerna i kundvagnen. Funkat för mig ett par gånger nu.Jag har fått poäng. Om du inte fått så tänk på att man inte får poäng för sådant som redan ligger i kundvagnen. Man måste alltså gå via länken (appen funkar) och därefter söka upp vad man vill ha och beställa.
Samma problem.Sedan en tid tillbaka registreras inte mina köp (i detta fall Greenely, Doz Apotek, Komplett, Webhallen). Jag får inte heller mejl vid efterregistrering. Tidigare har det funkat 9 fall av 10. Jag kör samma webbläsare på samma enhet. Någon med liknande problem som har någon teori eller lösning?
Sedan en tid tillbaka registreras inte mina köp (i detta fall Greenely, Doz Apotek, Komplett, Webhallen). Jag får inte heller mejl vid efterregistrering. Tidigare har det funkat 9 fall av 10. Jag kör samma webbläsare på samma enhet. Någon med liknande problem som har någon teori eller lösning?
Fungerade inte för mig genom att lägga varorna i amamzons köp senare lista och sedan flytta dom till kundvagnen. Inga poäng.Ett tips för att det ska gå smidigt är att lägga in det man vill köpa i en inköpslista där man samlar allt, sen är det bara att man går in via affiliatelänken och lägger in sakerna i kundvagnen. Funkat för mig ett par gånger nu.
Samma här. Gjort 9 amazonbeställningar senaste tre veckorna, fick regmail för det första köpet men inte fått för resten. Har föjt instruktionerna varje gång. Poäng vid webshopping och bilhyra känns som ett lotteri
Om man gör en inköpslista så fungerar det (dvs man skapar och namnger en lista och lägger till saker på den). Då trycker man sen på "Add to basket" för respektive artikel.Fungerade inte för mig genom att lägga varorna i amamzons köp senare lista och sedan flytta dom till kundvagnen. Inga poäng.