Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon som använt presentkort på NetOnNet och vet om det finns någon begränsning på antal presentkort på ett köp?
Ska köpa ny dator, och de högst valörerna på presentkort via Zupergift är 2000 kr. Blir några presentkort...

Något gammal datapunkt men jag köpte en TV och betalade med 11x2000-presentkort, 1x500 och några hundralappar med SAS MC för två år sedan - inga som helst problem då i alla fall.

Någon som lyckats med en efter registrering de senaste veckorna? Jag får inte längre något mail alls om det men om jag försöker en gång till så får jag felmeddelande att den redan är reggad. (och såklart inga poäng)

Jag skrev till deras kundtjänst och anmälde det som ett fel. De bad om bilder och sedan dess inget mer. Får ta och påminna kanske...

Är det någon som lyckats få poäng via Amazon? Har inte fått det att fungera so far…
Jag har fått poäng. Om du inte fått så tänk på att man inte får poäng för sådant som redan ligger i kundvagnen. Man måste alltså gå via länken (appen funkar) och därefter söka upp vad man vill ha och beställa.

Toppen