Senaste nytt

SAS Webshopping

Vore väldigt tråkigt om så var fallet! :( Men håller tummarna att det bara är kundtjänst som inte har koll då det skett flera gånger innan att presentkorten på Elgiganten kommit och gått.
Hoppas du har rätt! Jag frågade specifikt om det var tillfälligt borta men hon sade att det nu var borta och inga planer fanns just nu på att tal tillbaka dem, de jobbade på att få bort länken som låg kvar.Av den anledningen så lyckades jag få återbetalt mitt köp trots att det inte vanligtvis går!

Jag skaffade enkla elbolaget i oktober 2024 och fick 8000 Eurobonuspoäng. Funderar nu på att gå över till Telinet för 10 000 poäng. Minns dock inte om det fanns något krav från enkla elbolaget att man skulle vara hos dem över ett visst antal månader. Någon som vet? Recensionerna avseende Telinet är tyvärr inte så jättebra, men går ju att byta tillbaka efter en period igen.

Jag skaffade enkla elbolaget i oktober 2024 och fick 8000 Eurobonuspoäng. Funderar nu på att gå över till Telinet för 10 000 poäng. Minns dock inte om det fanns något krav från enkla elbolaget att man skulle vara hos dem över ett visst antal månader. Någon som vet? Recensionerna avseende Telinet är tyvärr inte så jättebra, men går ju att byta tillbaka efter en period igen.
Ska byta till Telinet också. Men Enkla hade ingen bindningstid, så bara byta!

Får bli Telinet och sedan byta till någon billigare aktör och gå i ide i 1-2 år för nästkommande bytessäsong :)

Last edited:
Har det nämnts här innan att Sverigechecken nu går att köpa direkt i SAS EB shoppen? Man tjänar 100p för 500kr. Sverigechecken kan användas i många matbutiker, när man tankar etc https://www.saseurobonusshop.com/se/sverigecheckense
Inte illa alls! (visst, man tjänade fler poäng förrut, när man kunde gå via Zupergift - men nu slipper man iaf ett mellansteg, samt osäkerheten som alltid fanns med)

I matbutiker och andra butiker absolut, men just för att tanka så brukar ju obemannade stationer tex Ingo ligga 20öre/L lägre än tex bemannad Shellmack. Samma summa som man kan köpa poängen från SAS, så i mitt tycke inte värt att hålla på med presentkorten i just det sammanhanget.

Har det nämnts här innan att Sverigechecken nu går att köpa direkt i SAS EB shoppen? Man tjänar 100p för 500kr. Sverigechecken kan användas i många matbutiker, när man tankar etc https://www.saseurobonusshop.com/se/sverigecheckense
Inte illa alls! (visst, man tjänade fler poäng förrut, när man kunde gå via Zupergift - men nu slipper man iaf ett mellansteg, samt osäkerheten som alltid fanns med)
Yes! Går att använda på vissa matbutiker, samt att vissa kan man skanna, andra måste man mata in koden själv, och ibland endast bemannade kassor. Så kan bli lite omständigt för vissa. Annan grej är att man måste använda hela presentkortet på ett köp

I matbutiker och andra butiker absolut, men just för att tanka så brukar ju obemannade stationer tex Ingo ligga 20öre/L lägre än tex bemannad Shellmack. Samma summa som man kan köpa poängen från SAS, så i mitt tycke inte värt att hålla på med presentkorten i just det sammanhanget.
Circle vet jag ger 20-30öre/l rabatt ju mer du tankar. Då kommer priset nästan ner på nivå som många obemannade bensinmackar.

Toppen