Senaste nytt

SAS Webshopping

Erbjudanden där det inte står att jag behöver vara kund i två månader, kan jag säga upp detta och ändå få poäng? Eller behöver jag invänta tills poängen trillar in på kontot innan jag säger upp?
Du behöver inte vänta, går att säga upp efter 1mån. Sen skickar du in ”saknade poäng” efter 2 mån om de inte kommit in.

Gjort en liten sammanställning över veckans deals som jag iaf tycker är värda :)

Här finns nog minst 50k+ poäng att hämta om man är 2 personer för varje mobilabonnemang och ännu inte hoppat på Enkla.

Enkla bolaget (elavtal) har nu 10k! 8/12:

Hallon 4k (1k) 2/12:
Finns abonnemang för 9kr/mån, dvs 0,0045kr/poäng. Tror inte jag sett billigare poäng Måste behålla i minst 2 månader.

Tellus Mobil 3k (2k) 2/12:
25kr/mån för abonnemang, väldigt bra!

Halebop 4k (1k) 2/12:
149kr/mån dock ingen bindningstid. Ca 4öre/poäng, väldigt bra såklart.

Vimla 3k (1k) 2/12:
Finns abonnemang för 20kr/mån, nästan lika bra som Hallon. Given sign-up givetvis! Behålla minst 2 månader.

Comviq 3k (1k) 2/12:
Finns för 25kr/mån, ingen bindningstid. Som med alla andra ovan, given sign-up.

Factor_ 5k (2.5k) 2/12:

Hemköp 50p/100 (15p/100) 2/12:

Hellofresh 4k (1k) 8/12:

Dagens Industri 1k (500) 2/12:

Nextory 1k (500) 2/12:
Fantastiskt. Någon vet om man kan skaffa ett EuroBonus konto till en virtuell katt, lägga till hen som familjemedlem, och till sedan beställa flera telefonabonnemang och matlådorleveranser i kattens namn?

Minns någon villkoren för Skellefteå Kraft? Om jag fått mina poäng in på kontot bör det inte vara några problem att hoppa på Enkla Elbolaget nu?

Toppen