D
Deleted member 53670
Guest
15 separata misstänker jag?Tack, hade aldrig listat ut det själv.
Som tillägg. Om jag köper sverigecheckar för 3000:- får jag då 15 olika koder eller är dom så pass smarta att de buntar ihop det hela?
15 separata misstänker jag?Tack, hade aldrig listat ut det själv.
Som tillägg. Om jag köper sverigecheckar för 3000:- får jag då 15 olika koder eller är dom så pass smarta att de buntar ihop det hela?
15st koder på 200kr i ett och samma mail. Så var smart och dela upp det istället (svårt o hålla koll vilka man använt).Tack, hade aldrig listat ut det själv.
Skulle du kunna infoga länken här till Sverigechecken på Zupergift? Himlans sköna nyheter att det går att tanka, vilket var mitt huvudsakliga ändamål.15st koder på 200kr i ett och samma mail. Så var smart och dela upp det istället (svårt o hålla koll vilka man använt).
@Sir LemonSverigecheckarna är tillbaka
Och båda funkar på Shell?
Ta ICA, står att den ska gälla på flera butiker och även funkat i shell för mig.Och båda funkar på Shell?
Intressant. Inte hos Hemköp. Där har checken ingen påverkan på poänggrundande saldot.Provade 2 checkar på Ica. Gick lätt i självskanningkassan. Dock så ser jag på kvittot från ICA att poänggrundande saldo gick ner. Tråkigt ifall man vill klättra i poängtrappan.