Uddevallare
Medlem
Tack för uppdateringen. Då väntar jag, jobbigt dock när man har saker man vill köpa.Upplevt samma sak när jag i veckan beställde ett för 10.000 kr. Det kom sedan ca 12h senare. För lägre valörer så har de kommit direkt.
Tack för uppdateringen. Då väntar jag, jobbigt dock när man har saker man vill köpa.Upplevt samma sak när jag i veckan beställde ett för 10.000 kr. Det kom sedan ca 12h senare. För lägre valörer så har de kommit direkt.
Fick Amazon i ett mejl och Jula, Circle K & Stadium tillsammans en stund efterFick också min kod idag. Löste in till Amazon, som kom direkt på mailen, Löste även in till Jula, som fortfarande inte har kommit på mailen,
Hur kan det skilja så på tid att utfärda koderna för Zupergift?
Du får väl ett kvitto på samma belopp som din arbetsgivare ska betala åt dig? Då är det inga problem. Har du köpt presentkortet billigare eller avser använda poängen du får från köpet privat så kan där uppkomma en problematik men upptäcktsrisken i detta sammanhang får nog anses vara försumbar.Jag ska göra ett större inköp med zupergift->Elgiganten som sen ska rapporteras som utlägg till mitt företag. Har någon insikt/erfarenhet om det går bra rent skattemässigt? Alltså företaget får betala ut pengar till mig när det var presentkort jag använde för köpet?
Vilka poäng?Du får väl ett kvitto på samma belopp som din arbetsgivare ska betala åt dig? Då är det inga problem. Har du köpt presentkortet billigare eller avser använda poängen du får från köpet privat så kan där uppkomma en problematik men upptäcktsrisken i detta sammanhang får nog anses vara försumbar.
750 poäng för att registrera sig på Zcooly.se verkar lovande. 30 dagars gratis provperiod, och det står iaf inte att det bara gäller om man fortsätter därefter. https://onlineshopping.flysas.com/se/zcooly/19620/
Zcooley har bara 500 poäng nu, men jag klickadeFick poängen idag, trots att jag redan hade tagit bort kontot hos Zcooly. Gött.