wArpN_
Medlem
Misstänkte detÄh.. sorry, tänkte på tre.se
Misstänkte detÄh.. sorry, tänkte på tre.se
Det är synd att man inte verkar få poäng registrerat direkt om man köper Kontantkort mobil på Telenor. Det blir så mycket abonnemang att hålla reda på och frugan undrar vad jag håller på med egentligen![]()
Borde inte vara det, om du vill vara helt säker dock kan du bara göra ett Eurobonus konto åt henne och när SAS introducerar Poängpooling (SAS har lovat att det ska komma i år) så poolar du era konton också kan du använda poängen.Har en fråga ang Fortums deal med 9000 välkomstpoäng som ny kund. Jag är i dagsläget kund, men vi funderade på att byta elnätsägare till min sambo, så att hon kan teckna avtal som ny kund. Är det någon som vet om det blir något strul med tanke på att Eurobonus-kontot står i mitt namn?
Alla har olika förutsättningar men har ju diskuterats här rätt ofta att de oftast inte är lönt då kostnaden för poängen blir för hög då man hittar billigare elabonnemang hos andra leverantörer . Har varit billigare poäng att ta en avisbil iställetInvesterade i stuga och fick välja fritt mellan leverantörer. Tänkte att 9000 poäng är ju bra, MEN priset var högre markant. Poäng är ju bra, men kronor och ören bättre. Blev ett annat elbolag skall tilläggas.
Jag räknade på det för min lgh och det blev inte >900kr dyrare för mig jmf med annat abonnemang - vilket är max vad jag är beredd att betala för 9000 poäng - så slog till. Men kommer självfallet byta omedelbart när de 12 månaderna har passerat.Alla har olika förutsättningar men har ju diskuterats här rätt ofta att de oftast inte är lönt då kostnaden för poängen blir för hög då man hittar billigare elabonnemang hos andra leverantörer . Har varit billigare poäng att ta en avisbil istället![]()
Jag har kört med Fortum sen i mars. Har också lägenhet o blev inte mycket dyrare.Jag räknade på det för min lgh och det blev inte >900kr dyrare för mig jmf med annat abonnemang - vilket är max vad jag är beredd att betala för 9000 poäng - så slog till. Men kommer självfallet byta omedelbart när de 12 månaderna har passerat.