Senaste nytt

SAS Webshopping

Hur har jag i alla år missat dubbeldippa med presentkort från SAS? Man lär sig alltid något nytt.

Det finns en uppenbart risk med att använda presentkort. Tex om du inte är nöjd med din produkt och vill nyttja öppet köp, så är du låst till att fortsätta handla hos samma leverantör, vilket kanske inte är det mest fördelaktiga.

Annars är det väl bra, men man byter bort en del frihet mot extra poäng.

Gus

Medlem
Funkar inte för mig på datorn men funkar på mobilen (android), chrome
Jag har också Android och Chrome på mobilen. Fungerar inte för mig och inte för min fru heller. Min kompis har iPhone och för honom fungerar det.

Någon som känner till en webbläsare som man kan få onlineshopping-portalen att fungera från? (Samsung mobil)

D

Deleted member 53670

Guest
Jag har också Android och Chrome på mobilen. Fungerar inte för mig och inte för min fru heller. Min kompis har iPhone och för honom fungerar det.

Någon som känner till en webbläsare som man kan få onlineshopping-portalen att fungera från? (Samsung mobil)
Hade tidigare problem med adblocker, så kanske det som spökar?

• Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Hade tidigare problem med adblocker, så kanske det som spökar?
Jag har hittat felet nu. Jag provade att logga rensa cache och då kunde jag logga in på mitt konto men det är när jag min fru loggar in som det inte fungerar. Har provat på 5 olika webbläsare nu och samma fel på alla. Mycket märkligt! På något sätt verkar hennes konto vara blockerat? Sas.se fungerar som vanligt för henne.

Jag har hittat felet nu. Jag provade att logga rensa cache och då kunde jag logga in på mitt konto men det är när jag min fru loggar in som det inte fungerar. Har provat på 5 olika webbläsare nu och samma fel på alla. Mycket märkligt! På något sätt verkar hennes konto vara blockerat? Sas.se fungerar som vanligt för henne.
Har haft samma problem tidigare och fick då rådet att logga in med webbläsaren i ”privat” eller inkognito läge. Det fungerade för mig

• Gilla
Reactions: Gus
D

Deleted member 53670

Guest
Tack för hjälpen men det fungerade inte heller. Nåväl, nu är dealen om 3000 poäng på hallon slut i alla fall. Vädligt störigt!
Verkar dock som att Hallon inte lyckats registrera automatiskt, så behövde efterregistrera och nu har SAS kontaktad dom. Får se ifall dom väljer att strula till det som Hedvig gjorde för någon månad sen ^^'

Toppen