Hur har jag i alla år missat dubbeldippa med presentkort från SAS? Man lär sig alltid något nytt.
Jag har också Android och Chrome på mobilen. Fungerar inte för mig och inte för min fru heller. Min kompis har iPhone och för honom fungerar det.Funkar inte för mig på datorn men funkar på mobilen (android), chrome
Hade tidigare problem med adblocker, så kanske det som spökar?Jag har också Android och Chrome på mobilen. Fungerar inte för mig och inte för min fru heller. Min kompis har iPhone och för honom fungerar det.
Någon som känner till en webbläsare som man kan få onlineshopping-portalen att fungera från? (Samsung mobil)
Jag har hittat felet nu. Jag provade att logga rensa cache och då kunde jag logga in på mitt konto men det är när jag min fru loggar in som det inte fungerar. Har provat på 5 olika webbläsare nu och samma fel på alla. Mycket märkligt! På något sätt verkar hennes konto vara blockerat? Sas.se fungerar som vanligt för henne.Hade tidigare problem med adblocker, så kanske det som spökar?
Har haft samma problem tidigare och fick då rådet att logga in med webbläsaren i ”privat” eller inkognito läge. Det fungerade för migJag har hittat felet nu. Jag provade att logga rensa cache och då kunde jag logga in på mitt konto men det är när jag min fru loggar in som det inte fungerar. Har provat på 5 olika webbläsare nu och samma fel på alla. Mycket märkligt! På något sätt verkar hennes konto vara blockerat? Sas.se fungerar som vanligt för henne.
Tack för hjälpen men det fungerade inte heller. Nåväl, nu är dealen om 3000 poäng på hallon slut i alla fall. Vädligt störigt!Har haft samma problem tidigare och fick då rådet att logga in med webbläsaren i ”privat” eller inkognito läge. Det fungerade för mig
Verkar dock som att Hallon inte lyckats registrera automatiskt, så behövde efterregistrera och nu har SAS kontaktad dom. Får se ifall dom väljer att strula till det som Hedvig gjorde för någon månad sen ^^'Tack för hjälpen men det fungerade inte heller. Nåväl, nu är dealen om 3000 poäng på hallon slut i alla fall. Vädligt störigt!
Hoppade också på denna. Får väl se om poängen dimper ner.Verkar dock som att Hallon inte lyckats registrera automatiskt, så behövde efterregistrera och nu har SAS kontaktad dom. Får se ifall dom väljer att strula till det som Hedvig gjorde för någon månad sen ^^'
Fick det igår, så tog inte ens 2 veckorHoppade också på denna. Får väl se om poängen dimper ner.