Senaste nytt

SAS Webshopping

Hallons erbjudande är rätt bra: Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Tjäna 1 110 poäng per köp, ett Mobilabonnemang LITEN kostar 49kr/mån, 25 GB extra surf, ingen bindningstid. Man får skaffa 5 st nummer.


Dom har inte dragit enkronan för mig heller. Skickade ett mail till dom om det, får väl se vad dom säger.

Gäller dock bara en gång per kund och nya kunder. Verkar ha erbjudande rätt ofta också så att man får 1600 poäng eller nått sådant istället. Signade upp för någon vecka sedan på det.
 

CJR

Medlem
Kanske fel tråd, men Restaurang Movitz i Gamla Stan, Stockholm ger 200p/100SEK. Jag har uppgiften bekräftad från hovmästaren via mail. Det låter generöst. Någon som varit där och dragit in så mkt poäng?
 

robertkniv

Medlem
Kanske fel tråd, men Restaurang Movitz i Gamla Stan, Stockholm ger 200p/100SEK. Jag har uppgiften bekräftad från hovmästaren via mail. Det låter generöst. Någon som varit där och dragit in så mkt poäng?
Bekräftar att ration är korrekt, och att poängen kommer in utan strul. Se bara till att hovmästaren är den som tar betalt, då vanliga servisen inte är helt kunnig på hur det fungerar. Hovmästaren på Movitz är nog den som är bäst på EB processen av alla restauranger i Sthlm. Har käkat på flera där dom haft 0 koll
 

CJR

Medlem
Bekräftar att ration är korrekt, och att poängen kommer in utan strul. Se bara till att hovmästaren är den som tar betalt, då vanliga servisen inte är helt kunnig på hur det fungerar. Hovmästaren på Movitz är nog den som är bäst på EB processen av alla restauranger i Sthlm. Har käkat på flera där dom haft 0 koll
Det låter mycket bra. Räcker det att man uppger sitt EB-nummer och ser till att få det på kvittot? Vet du om de tar American Express?
 

robertkniv

Medlem
Det låter mycket bra. Räcker det att man uppger sitt EB-nummer och ser till att få det på kvittot? Vet du om de tar American Express?
Nej, du tar med ditt EB kort (kortet utan betalfunktion) som dras i maskinen innan du drar valfritt betalkort. Annars får du inga poäng, går inte att efterregistrera mot uppvisande av kvitto.
 
Toppen