amerikatt
Medlem
Någon som har koll på Telge Energi? Likt många här (förmodar jag) har vi nu Fortum och får ju 3000 poäng per år, men vad sägs om detta?
onlineshopping.flysas.com
Kan du ladda detta själv när saldot sjunker?Det är ett fysiskt kort
Visa bifogad bild 142303
Fick poängen ganska snabbt vid tidigare kampanj i februari 4000poäng, + ett presentkort från zupergift för 200krNågon som har koll på Telge Energi? Likt många här (förmodar jag) har vi nu Fortum och får ju 3000 poäng per år, men vad sägs om detta?
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Och har funkat bra som elleverantör? Snäppet dyrare än Fortum på kWh, men det kanske inte märks av så mycket.Fick poängen ganska snabbt vid tidigare kampanj i februari 4000poäng, + ett presentkort från zupergift för 200kr
Jag har haft Telge en gång i tiden. Skulle inte byta tillbaka även om jag fick 50000 poäng. Men det är jag det. Dom funkar dock bra så länge allt funkar. Men den dagen det blir någon strul så blir det åka av.Någon som har koll på Telge Energi? Likt många här (förmodar jag) har vi nu Fortum och får ju 3000 poäng per år, men vad sägs om detta?
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Ja, sa upp förra månaden och har inte ringt mig som fortum.Och har funkat bra som elleverantör? Snäppet dyrare än Fortum på kWh, men det kanske inte märks av så mycket.
Vet inte, får kolla när det börjar ta slutKan du ladda detta själv när saldot sjunker?
EuroBonus Shop (SEK)Jag kan inte se att jag har fått poäng när jag köpt på Zupergift. Handlade där i Feb och Mars men kan inte se att jag fått några poäng?
Vad står det för rubrik på "senaste aktiviteter" när ni handlat på Zupergift?