Senaste nytt

SAS Webshopping

Slår ett slag för Readly, 750p just nu. Kostade 9kr för första månaden men tog det på paypal så det blev ytterligare 1.35p in på amexkontot (avdelningen många bäckar små :D)
Signade upp mig och blev grymt impad över antalet tidningar och magasin man får tillgång till! Jag kan mycket väl tänka mig att hänga kvar för 99kr/månad sen. Man får ju knappt 2 magasin IRL för det priset och här finns det tusentals.

Jag fick något mejl häromdagen att man kunde få 99 poäng per månad för varje månad man använde Readly. Inte intressant för mig, men om det är någon som tycker om tjänsten så hör av er till kundtjänst så kan ni säkert också få ta del av dealen.

Någon som kört på DI digitals kampanj? uppsägning får inte ske inom 14 dagar och DI bjuder på första månaden. Får det till att man då får gratis poäng. Dock i villkoren står att uppsägning SKA ske per mail eller telefon. Så använder man Di's egna "avsluta prenumeration" på hemsidan efter 3 veckor får man inga poäng då, eller vad menas?

Någon som kört på DI digitals kampanj? uppsägning får inte ske inom 14 dagar och DI bjuder på första månaden. Får det till att man då får gratis poäng. Dock i villkoren står att uppsägning SKA ske per mail eller telefon. Så använder man Di's egna "avsluta prenumeration" på hemsidan efter 3 veckor får man inga poäng då, eller vad menas?

Jag har kört DI digitals kampanj 3 gånger nu så är lite av en självutnännd expert. Inga poäng om du avslutar inom 14 dagar OCH nu till det finstilta, abonnemanget måste sägas upp 7 dagar innan provperioden slutar, dessutom måste abonnemanget sägas upp per mejl eller telefon. (Telefon är att rekommendera)

Detta ger dig ett utrymme à la 7 dagar varav två är helgdagar och ingen kundtjänst är tillgänglig. Alla tre gånger som jag har sagt upp har jag satt alarm på 15-16 dagar och sedan ringt till DI supporten för kung och fosterland. Hittills har jag klarat mig utan att premenurationen tickat vidare, men förbered dig på många frågor och fortsättningserbjudande vid uppsägning.

Vet inte hur det ser ut i shoppen nu, men vanligtvis brukar DI bara ge 750 poäng, mitt tips är att vänta en månad då dem brukar kampanja till 1000 varannan månad. Många bäckar små.

FYI, så är det kampanj med 1000 p just nu ;) Jag undviker dock denna då den genererar sanslöst många säljsamtal :eek:
Har iofs installerat truecaller nu, mest borende på DI !

Sant, inga poäng i världen är värda ett konstant hav av samtal ifrån dessa "banditer". :mad:

Så ett varningens finger till er som signar upp er på DI dealen, telefonförsäljare is comming.

Attachments

• 20191127_125942.jpg
    20191127_125942.jpg
    18,7 KB · Visningar: 337

Jag använde mig av "avsluta prenumeration" på hemsidan senast. Fick en bekräftelse ett par dagar senare med e-post. Poängen finns på eurobonus-kontot. Inte blivit drabbad av några telefonförsäljare.

Vilka amatörer ni är, skaffa ett kontantkort från exempelvis Hallon.

Ladda på minsta möjliga belopp så är numret giltigt i ett år.

Sätt in kortet i en gammal avdankad telefon.

Slå på telefonen just vid sådana här erbjudanden, mata in telefonnumret och ta emot eventuell sms-kod för verifiering.

Stäng sedan av telefonen och svara aldrig!

Bästa svaret i denna tråden på länge, skrattade högt för mig själv :D

Jag har kört DI digitals kampanj 3 gånger nu så är lite av en självutnännd expert. Inga poäng om du avslutar inom 14 dagar OCH nu till det finstilta, abonnemanget måste sägas upp 7 dagar innan provperioden slutar, dessutom måste abonnemanget sägas upp per mejl eller telefon. (Telefon är att rekommendera)

Detta ger dig ett utrymme à la 7 dagar varav två är helgdagar och ingen kundtjänst är tillgänglig. Alla tre gånger som jag har sagt upp har jag satt alarm på 15-16 dagar och sedan ringt till DI supporten för kung och fosterland. Hittills har jag klarat mig utan att premenurationen tickat vidare, men förbered dig på många frågor och fortsättningserbjudande vid uppsägning.

Vet inte hur det ser ut i shoppen nu, men vanligtvis brukar DI bara ge 750 poäng, mitt tips är att vänta en månad då dem brukar kampanja till 1000 varannan månad. Många bäckar små.
Har fått poäng från både DI- och DN-kampanjer efter att ha avslutat via webbsidan. Min erfarenhet är sålunda att det inte spelar någon roll på vilket sätt som prenumerationen avslutas.

Vilka amatörer ni är, skaffa ett kontantkort från exempelvis Hallon.

Ladda på minsta möjliga belopp så är numret giltigt i ett år.

Sätt in kortet i en gammal avdankad telefon.

Slå på telefonen just vid sådana här erbjudanden, mata in telefonnumret och ta emot eventuell sms-kod för verifiering.

Stäng sedan av telefonen och svara aldrig!

Kudos till dig Berglund, du har knäckt livspusslet.:D

Fortsättningsvis kommer alla sign-ups ske enligt denna helt briljanta handlingsplan.

Toppen