Senaste nytt

SAS Webshopping

Ser att "Simple Feast" är tillbaka med en kampan, och nu är det 4000 poäng istället för 3500 som det var i förra kampanjen. Till och med 31/10.

Jag beställde först i mitt namn, och efter ganska lång tid fick jag mina poäng. Min kära fru beställde, och i hennes profil stod poängen som "kommande" under en period. Sedan försvann de. Märkligt. De är registrerade som saknade nu.

Det står inget i villkoren om att det är "per hushåll".

Är helt klart sugen att låta en av >18-åriga kidsen som bor hemma att beställa en omgång också. Det var faktiskt väldigt god mat. :)

Är det en beställning som ger 4 000 poäng eller krävs det ett "abonnemang" på x antal veckor?

EK

Vad tror ni (eller vet) om linas matkasse? Inte innehållet då utan hur poängen funkar. De flesta abonnemangs-köp brukar ju vara x antal poäng vid tecknande (ex 1000p för Nextory och 800p för Citygross matkasse.)
Linas ska dock ge 130p/100kr och det står förvisso i villkoren att det max är en gång men det är ju inte självklart att det bara gäller första kassen och sen inte alls? Jag kan ju välja att få fler kassar när jag tecknar mig... Jag misstänker dock att det är så det är tänkt, med bara en kasse, men någon kanske provat och vet?

Vad tror ni (eller vet) om linas matkasse? Inte innehållet då utan hur poängen funkar. De flesta abonnemangs-köp brukar ju vara x antal poäng vid tecknande (ex 1000p för Nextory och 800p för Citygross matkasse.)
Linas ska dock ge 130p/100kr och det står förvisso i villkoren att det max är en gång men det är ju inte självklart att det bara gäller första kassen och sen inte alls? Jag kan ju välja att få fler kassar när jag tecknar mig... Jag misstänker dock att det är så det är tänkt, med bara en kasse, men någon kanske provat och vet?
Du får bara poängen från första leveransen. Så man får ta i rejält och frysa in lunchlådor ;)

Toppen