Senaste nytt

SAS Webshopping

Nu är det här ju inte direkt shopping, men hade precis en mäklare i lägenheten för en värdering som skulle generera i 5000 eurobonus poäng. Uppgav dock aldrig mitt eurobonus nummer när jah bokade värderingen genom eurobonus erbjudandet då det inte fanns någon rad för detta. Någon som vet hur det funkar ?

Nu är det här ju inte direkt shopping, men hade precis en mäklare i lägenheten för en värdering som skulle generera i 5000 eurobonus poäng. Uppgav dock aldrig mitt eurobonus nummer när jah bokade värderingen genom eurobonus erbjudandet då det inte fanns någon rad för detta. Någon som vet hur det funkar ?
Gäller det Bjurfors så tog mäklaren kontakt med mig via email direkt efter värderingen och frågade efter mitt EB-nummer. Tog några dagar sedan var poängen på kontot så ta kontakt med mäklaren och uppge samtidigt ditt EB-nummer.

Nja, jämför istället priserna på linser om man går genom prisjakt.se - sen kommer du känna ångest.

Givetvis bör man inte betala överpris. (Just kontaktlinserna jag köpte var billigare än därifrån jag tidigare beställt ifrån. Visserligen inte absolut billigast på nätet, men 85p/100 kr, så rätt bra.) Men viktig poäng.

Nja, jämför istället priserna på linser om man går genom prisjakt.se - sen kommer du känna ångest.
Bästa sättet att dämpa ångesten är att gå genom prisjakt.se, lägga till linserna i kundvagnen och stänga ned sidan för att sedan öppna samma sida genom SAS webshop och känna lyckan när linserna ligger kvar för samma låga pris i kundvagnen.

Alltså... vår allas bästa Casper måste ha världens mest otacksammaste jobb, hoppas innerligt att han tjänar bra.
Jag gjorde ett köp på Apple ( varor som ingår i deras kategori för poäng)
Har nu efter ett par månaders mejlande kommit så långt (?) som att han inväntar bekräftelse på mitt inköp från Apple.

Så han får min ”dagens ros”

Yepp, fick poäng från Surftown ganska omgående. Tog bara ett par dagar. Var dock nåt halvår sedan jag köpte domän genom dem.

Toppen