Senaste nytt

SAS Världen väntar. Asien/Europa/USA. [5-7 AUG-2016].

SNIFF

Medlem
Helgspecial! Boka resor till USA, Asien och Europa till bästa pris senast på söndag

Sanna resenärer vet när det är läge att boka nästa resa. Nu i helgen till exempel. Då kan du boka resor till USA, Asien och Europa till fantastiska priser. Reseperioden är 22 augusti 2016 - 25 mars 2017, så passa på att boka långresor, höstmys, julshopping och skidresor nu.

Men du måste vara snabb, för vår helgspecial tar slut vid midnatt på söndag, 7 augusti.
Jag har inte fått länken att fungera ännu till sas.se men kampanjen finns på sas.no och så vidare. Uppdaterar inlägget när det finns direktlänk.

EDIT: Lågpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS välj "Travelers Love Home"

Last edited:
Länken funkar inte för mig heller men priserna verkar finnas?

Skärmklipp.PNG

Tack för den @SNIFF ! Min tanke var att veva igång golfsäsongen kring LA så det var bara det jag sökte på, men resor är alltid intressant när man har tid för det :D

Tycker även priset för SAS Plus ser bra ut just nu. Hittade samma datum som jag valt ovan där SAS Plus Saver kostade cirka 6200:- t/r. Det är väl helt OK?

Tycker även priset för SAS Plus ser bra ut just nu. Hittade samma datum som jag valt ovan där SAS Plus Saver kostade cirka 6200:- t/r. Det är väl helt OK?
Försäljning av SAS Plus Saver har pågått sedan mars 2016 och den fortsätter. (inget köpa senast datum) :)
Avrsedatumen som priserna gäller varierar beroende på destinationen. För mer info, vänligen läsa den här tråden.

[Premium Economy] Sverige-Världen T/R, SAS, från 6.250 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Kan man hoppa av i Hong Kong och ta separat biljett till Phuket med denna tror ni?

Edit: Bilden följde inte med....

Attachments

• SK963.jpg
    SK963.jpg
    59 KB · Visningar: 324
Last edited:
Toppen