Är det fortfarande denna man kör?Vi är nog många som lyssnat i timmar på SAS musikslinga när man är ”on hold” i telefonen. Men vad är det för musikstycke, någon som vet? Skulle vara kul att kunna spela stycket även i andra sammanhang!
Nej, snarare ett vidrigt blåsinstrument som dominerar. Säkert mer njutbart med bra högtalare istf telefonen.Är det fortfarande denna man kör?
"My time to fly". Mycket saxofon!Vi är nog många som lyssnat i timmar på SAS musikslinga när man är ”on hold” i telefonen. Men vad är det för musikstycke, någon som vet? Skulle vara kul att kunna spela stycket även i andra sammanhang!
Jag vet inte vad jag förväntade mig, fick ju telefonvänte-PTSD när jag började spela den. Dock bättre ljudkvalitét."My time to fly". Mycket saxofon!
100% Silja Line!Lite som att mitt i allt, i helt annan kontext, höra "Un Homme et Une Femme"-temat...
Borde omskrivas som "En H-båt och en färja"100% Silja Line!
Oh, Nouvelle Vague! Där har vi eftermiddagens playlist....Air France hade för flera år sedan den här som väntmusik, så nu är både den och originalet sammankopplat med AF i huvudet..