Senaste nytt

SAS utökar med ny lounge på Arlanda i början av 2025! :)

Det verkar som att frukosten serveras fram till 10 på morgonen. Mycket trevliga lounger, båda var tomma på folk vilket jag gillar, och kronenbourg blanc på fat är fantastiskt. Det enda som saknas är sprit i Guld-loungen

Det verkar som att frukosten serveras fram till 10 på morgonen. Mycket trevliga lounger, båda var tomma på folk vilket jag gillar, och kronenbourg blanc på fat är fantastiskt. Det enda som saknas är sprit i Guld-loungen
Vid senaste besöket så hade de spriten framme i guldloungen ute på F. Gin, vodka, Hallands fläder och några sorter till. Fanns även lime och tonic för den som önskar blanda.

Just nu i nya Gold loungen, och kan säga att det är supernice läge för avgångar från F. Trevligt med utsikt, även om det är i princip noll movements här utanför.
Hänger man här länge? Nej, men en frukost ska nog prövas och några fåtöljer finns det.
Och gott med 1664 lagern!

IMG_6197.jpeg

Var där 9-10.15 idag. Var rätt lugnt, ca 10pers.
Frukosten serverades till 10.30.

Var en ganska standard Scandic frukost, så bor man mycket Scandic så går man inte dit i onödan :)

Kommer ha 3h på ARN idag (om jag inte får igenom en diamond same day change) på eftermiddagen/kvällen. Aldrig vart i nya Loungen. Är den värt mer än bara ett kort besök för att kolla läget?

Toppen