Senaste nytt

SAS tvingas ställa in 766 avgångar i vår.

Maja

Medlem
Ska med SK 443 från GOT till CPH i morgon kl 09:40 och fick inte heller upp någon seatmap. Ringde in och fick min plats.

CANADAIR REGIONAL JET 900 med Cimber så bör jag bli orolig? inget meddelande (än) och ska vidare från CPH till EWR (om planet nu går i morgon, idag var det inställt).
 

Agö

Medlem
Ska med SK 443 från GOT till CPH i morgon kl 09:40 och fick inte heller upp någon seatmap. Ringde in och fick min plats.

CANADAIR REGIONAL JET 900 med Cimber så bör jag bli orolig? inget meddelande (än) och ska vidare från CPH till EWR (om planet nu går i morgon, idag var det inställt).
I första inlägget står det från och med 4 februari.
 

obs

Medlem
Detta måste vara något nytt. Bokade för bara några veckor sedan flera segment med Cimber från Köpenhamn och hade inga problem med att välja säte.

Jeg har endnu ikke oplevet at det var muligt at vælge sæde via hjemmesiden på flyvninger med Cimber. Men jeg skal da ikke afvise at det er muligt i nogle tilfælde... Men hva', det er jo SKIT så intet er vel umuligt... :rolleyes: ;)
 

Maja

Medlem
I första inlägget står det från och med 4 februari.
Tack, blev lite nervös med tanke på all snö som dränkte NY i helgen, inställt plan idag (utan förklaring vad jag har kunnat hitta). Då hinner jag tom flyga hem innan detta börjar gälla! :)
 

Agö

Medlem
Jeg har endnu ikke oplevet at det var muligt at vælge sæde via hjemmesiden på flyvninger med Cimber. Men jeg skal da ikke afvise at det er muligt i nogle tilfælde... Men hva', det er jo SKIT så intet er vel umuligt... :rolleyes: ;)
Jag kan bekräfta att det är eller åtminstone så sent som för två veckor sedan gick alldeles utmärkt att välja säte. Den här resan är t.ex. bokad i början av januari.

upload_2016-1-25_21-58-10.png
 
  • Gilla
Reactions: obs

ekf

Medlem
@Maja , har du ringt in och fått plats så är det nog lugnt. Min flight i slutet av februari ställde SAS in i december. Har du lyckats checka in?
 

JWD

Medlem
Under perioden 04FEB-29FEB är SK744/SK745 inställd på onsdagar (D3) enligt SAS försäljningsinformation. Så det borde vara lugnt! Men flighten kan ju beflygas av någon annan.

Tack för den informationen @AABack2ARN! Då kan jag stilla mitt funderande på vilken alternativ flight som jag skulle riskera att bli ombokad till.

Det er vist standard at man ikke kan vælge sæde på flyvninger der udføres af Cimber.

Nu har ju både @Agö och @olo besvarat det här. Och även jag kunde boka min plats från början.
 
Toppen