Senaste nytt

SAS Travel Wallet

I november så fick jag ett mail av travel wallet där det stod att mitt kort INTE kommer att fungera efter 1 september 2019. Och att dom skulle skicka ett nytt innan dess. Det har dom inte gjort och från kundtjänst kommer bara Goddag yxskaft-svar.
Har ni andra fått det mailet. Har någon fått ett nytt kort skickat till sig. Någon som vet något?

Ingen aning. Jag vet bara att det är ett uselt kort, men med vissa fördelar. I sommar har de dessutom strulat med poängen. I CL tävlingen genom spend blev det aldrig någon vinnare och CL kort fick vi inte heller. Jag kommer troligen avveckla detta då min premium-nivå går ut. Det känns helt enkelt för oseriöst.

Ingen aning. Jag vet bara att det är ett uselt kort, men med vissa fördelar. I sommar har de dessutom strulat med poängen. I CL tävlingen genom spend blev det aldrig någon vinnare och CL kort fick vi inte heller. Jag kommer troligen avveckla detta då min premium-nivå går ut. Det känns helt enkelt för oseriöst.
Jag har blivit lovad i några omgångar att jag ska få detta champions league kort. Senaste bud var att de skulle skickas förra veckan och då borde det komma nu denna vecka.

Det har de lovat länge @palmen De sa dock aldrig vilket CL år de menar. Som den kortsamlare jag är sågs det verkligen fram emot detta. :(

Edit. Så till detta med tävlingen. Jag har fortsatt kvar NOK då jag laddade på rejält för lotterna. Inget resultat redovisat någonstans. Inte seriöst.

Ger de mig bara CL-kortet någon gång blir jag iaf lite gladare igen.

Last edited:
Kanske CL kortet är på gång som @palmen skrev. Jag fick nyss ett mail...

9DEF15AD-4945-4F04-988D-C4CC4EA9307C.jpeg

Toppen