Senaste nytt

SAS Travel Wallet

30p/100sek med TW genom premiumabb. :cool:
15p/100sek med SAS MC genom Top-up.
20p/100sek genom växlingen i TW.
——-
65p/100sek upp till 25k denna månad, oslagbart?

Ca 3,47% växlingspåslag mot Nok.

Mvh :)

Last edited:
Såg i mailet att man får 5000 poäng om man laddar kortet med 25000kr. Går det att ladda kortet med pengar och sedan ta ut dom efter man fått poängen, eller måste man spendera insatta pengar?

Jag fick mailet nyss och fick inte denna växlingskampanj. Trist men jag kan inte vara alltför besviken då jag fått och använt olika erbjudanden varje månad i år.

Det får mao bli påfyllning direkt i behövd valuta för första gången och växlingspåslag på SAS MC denna månad. 2% istället för ~3,5% & 5p/100 sek extra.:)

Har SAS MC Premium samma begränsning för påfyllnad till TW som till Revolut? D.v.s. 10000kr / dag och 24000 / 4 dagar.

Låt säga att jag toppar upp travel wallet med kampanjen som ger 5000p för en insättning av >25000 kr på kontot. Får jag då ÄVEN de ordinarie 10p per 10000 som man får via SAS Mastercard? Alltså 7500p (fördelat på två påängtransaktioner). Därutöver 2p/100kr eller 15p/100kr i spend. Blir inte helt klok på svaren och villkoren kring detta.

Tack

ÄTJÄNA ENKELT 500 EUROBONUS EXTRAPOÄNG FRÅN VARENDA EN AV DINA VÄNNER

Med vårt nya inbjudningsprogram kan du nu tjäna 500 EuroBonus Extrapoäng för varje vän som skapar sitt eget Travel Wallet-konto och slutför sin första överföring till en utländsk valuta. Så enkelt är det faktiskt!

Dessutom, när var och en av dina vänner skapar sitt konto och slutför sin första överföring till en utländsk valuta, tjänar denne också 500 EuroBonus-poäng.

Det bästa är att du kan dela Travel Wallet med hur många vänner som helst. Dina vänner kommer att älska att det är så bekvämt och säkert att använda Travel Wallet och att de kan tjäna EuroBonus Extrapoäng över hela världen.

Någon som provat ladda upp direkt i annan valuta än? Har mest spendat med andra kort sista tiden så inte haft behov. Jag undrar om man klarar sig utan TW påslag med direktladdning till exempelvis €.

Speciellt intressant från 15:e juni med MC kampanj.

@samet Kampanjen gällde tydligen alla :cool:

FA183DD9-B306-479E-8C0C-F8B0DC5AAAE5.jpeg

Nu väntar jag på Champions Leauge MC kortet till den ständigt växande samlingen. :)

Toppen