Kan någon bekräfta att betalning med Amex Elite i dessa fall ger 30p/100kr?
R RickardG Medlem 13 Oktober 2016 #11 Kan någon bekräfta att betalning med Amex Elite i dessa fall ger 30p/100kr?
Walter Medlem 14 Oktober 2016 #12 RickardG skrev: Kan någon bekräfta att betalning med Amex Elite i dessa fall ger 30p/100kr? Klicka för att utvidga... Min senaste TPPYF resa kostade 2007kr och gav 603 extrapoäng på amex. Blir 30p per krona ja. Så verkar fungera fint.
RickardG skrev: Kan någon bekräfta att betalning med Amex Elite i dessa fall ger 30p/100kr? Klicka för att utvidga... Min senaste TPPYF resa kostade 2007kr och gav 603 extrapoäng på amex. Blir 30p per krona ja. Så verkar fungera fint.
Walter Medlem 4 November 2016 #14 ELOS skrev: Kan man boka SAS Business saver med TPC paybas you fly? Klicka för att utvidga... Jag gjorde en testsökning och det verkar bara gå att boka plus och business. (inte saver eller go/goflex).
ELOS skrev: Kan man boka SAS Business saver med TPC paybas you fly? Klicka för att utvidga... Jag gjorde en testsökning och det verkar bara gå att boka plus och business. (inte saver eller go/goflex).