Senaste nytt

SAS - the big sale!

Tobbe.O

Medlem
SAS kampanj med start idag! Boka senast 13/1 :)

Screenshot_20250103_090824_Samsung Internet.jpg

Inrikes/Europa:

Screenshot_20250103_090936_Samsung Internet.jpg

Amerika/Asien:

Screenshot_20250103_090910_Samsung Internet.jpg

Det som är trist är att dessa reor sedan något halvår tillbaka gäller främst avresa från DK/NO/SE. Övriga Europa har också rabatterade biljetter, men rabatten är betydligt mindre. Tidigare brukade rabatten vara ungefär lika stor oavsett varifrån i Europa man reste ifrån.

Verkar som att dom höjt priserna på Business Pro (J-klass) till Asien iaf. Från 14,4k (kan komma ihåg decimalen fel) till 15,7k. Kollar lite för nyfikenhetens skull iom 2x poäng mars-maj.

Finns några flyg till Thailand för ca 24k i Business Smart. (Innan nyår fanns alternativ i Business Pro för ca 25k; 50k nivåpoäng med ARN-CPH inkluderat)

ca 38.000 Nivåpoäng + Bonuspoäng (+ extra ifall status). Ser inte så pjåkigt ut ifall man gillar Thailand :)

Last edited:
Verkar som att dom höjt priserna på Business Pro (J-klass) till Asien iaf. Från 14,4k (kan komma ihåg decimalen fel) till 15,7k. Kollar lite för nyfikenhetens skull iom 2x poäng mars-maj.

Var hittar man info om dubbla poängen i mars-maj? Vill minnas att jag läste om det innan jul (och kanske till och med anmälde mig) men hittar inget när jag söker runt just nu :)

Toppen