Senaste nytt

SAS - Swift effekt ;)

Tobbe.O

Medlem
Stockholm laddar för anstormning och många swifties kommer även från övriga norden! Syns tydligt swift effekt imorgon på avgångar från Oslo och Köpenhamn. Många avgångar är helt fullbokade och söker du en maxad sökning på 9 personer blir resultatet såhär! :)

Oslo - Arlanda:
Screenshot_20240516_094416_Samsung Internet.jpg

Köpenhamn - Arlanda:
Screenshot_20240516_094450_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240516_094508_Samsung Internet.jpg

Är personligen inget jätte fan av Taylor Swift - men jag älskar swiftisar som flyger SAS! ;):)

Försök ta tåget på måndag till Malmö. Det gick precis att få plats för mig och hunden för några veckor sen på ett södergående tåg.

Nu är det slutsålt på varenda tåg söderut.

Det var KNÖKFULLT på expressen jag åkte till stan i gårkväll och de ropade t.o.m. ut när vi passerade Friends arena så gissar att det var många Swifties ombord.

Flög från LAX till HEL i söndags och minst 2 ombord verkade vara på väg till Stockholm för konsert.
Kommer en del från USA på dessa konserter också då det för många blir billigare totalt att åka till Europa och se Taylor Swift än att åka till något ställe i USA.

Roligt att det är fullt på transporterna , och att företagen kan ta bra betalt, de är som oss privatpersoner de vill tjäna så mycket som möjligt!

• Gilla
Reactions: jsn
Nästan allt var utsålt på SJ imorgon från Skövde. Min granne i NY är med sina polare i stan. Ni inser inte hur billigt det är med Swift här.

En annan polare har sina tjejkompisar från New Jersey, Californien och Pittsburgh för att det är bokstavligen gratis jämfört med USA.

Även om hotellet är 5k natten för 3 nätter delat på två plus biljetter och finedining så är det fortfarande en bråkdel av vad det kostar att de henne i usa. Min fru åker till Vancouver från NY för att det är billigare.

Själv går jag imorgon utan att vara fan men sista minuten biljett på stubhub kostade mig 1600 sek för rikigt bra säte.

Toppen