Här står det om lounge för SAS plus
Besök våra lounger – dra nytta av Wi-Fi, mat och dryck | SAS
Visa bifogad bild 82755
Du har bara tillgång till SAS egna lounger i Plus och det har inte sas någon på PEK
Då dom lagt ner sammarbetet med 3e part lounger.
Om det är värt det kan ju bara du bestämma.
Vissa tycker det är värt at köpa en mffins för 10K EB poäng, andra värdesätter dom högre.
Vissa tycker att en plats i GO vid nödutgång är bättre än en plats i sas plus
Jag tycker SAS plus är bra, vissa tycker inte det.
Tack för svar! Jag åker från Beijing så betyder detta att jag kommer att ha tlillgång till Star Alliance Lounge på den flygplatsen? Står i tabellen att Star Alliance Lounge ingår i utresa..?
Tabellen suger tyvärr - den förutsätter att man läser den som att man är i Skandinavien och ska ut på en R/T. Om man bara ska resa till Skandinavien blir det rätt otydligt. SAS information i ett nötskal.Las tabellen igen, galler inte for Sas Plus for Asien o USA.
Nu har du ju fått svar, men jag skrev ju även dettaTack för svar! Jag åker från Beijing så betyder detta att jag kommer att ha tlillgång till Star Alliance Lounge på den flygplatsen? Står i tabellen att Star Alliance Lounge ingår i utresa..?
Du har bara tillgång till SAS egna lounger i Plus och det har inte sas någon på PEK
Du har ingen status som t.ex. eurobonus guld?Hej,
Ska flyga mellan PEK - CPH och funderar på att uppgradera från SAS go till SAS Plus. Undrar om det finns någon lounge på PEK Airport som man kommer att få tillgång till om man uppgraderar? Undrar också om det är värt poängen?