Fanta så festligt och kul.Ännu ingen som reagerat på att Fanta är tillbaka på menyn![]()
Kollegorna sa att jag sken upp när jag läste att Fanta var tillbaka - apelsinläsk får ju alla att känna sig unga!Ännu ingen som reagerat på att Fanta är tillbaka på menyn![]()
Ännu ingen som reagerat på att Fanta är tillbaka på menyn![]()
Det finns dock en kategori till som Ethiopian får full pott i - de serverar fanta ombord! Jag förstår verkligen inte varför andra bolag inte gör det...? Ethiopian serverar till och med två varianter, Orange och Annanas. Super!
Det heter väl complimentary, inte complementary?
Helt rättDet heter väl complimentary, inte complementary?
Ingen bojkott av Marabou här inte
Från och med idag kommer SAS att bojkotta alla produkter från Mondelez - inklusive Marabou och Freia.
![]()
SAS tar bort alle Marabou-produkter | FinalCall.travel Sverige
Trots att SAS nyligen, så sent som den 1 juni 2023, lanserade en ny meny ombord, kommer det snart nya förändringar. Redan från och med idag har SAS valt att ta bort alla produkter från Marabou och Freia. Dessa produkter tas bort omedelbart eftersom ägarna till de två varumärkena, Mondelez...finalcall.travel
Mäktigt!
Då får SAS en hedersam andraplats på listan över mina favoritbolag. Ethiopian leder fortfarande genom att erbjuda flera varianter av Fanta!
Från 2019: