Är det inte så redan? Jag använder readly när jag reser med SAS. 22 timmar innan avgångstid så kan man ladda nerDet finns väl tidningar i den vanliga SAS-appen fortfarande? Dessutom borde dom kanske erbjuda tidningar i Readly istället för en special-app för ajPäd. Hur skulle ajPäd-appen göra mig som Android-användare lyckligare förresten?
Är det inte så redan? Jag använder readly när jag reser med SAS. 22 timmar innan avgångstid så kan man ladda ner
Flygbolaget SAS kommer inte längre att erbjuda läsning i pappersformat ombord för sina passagerare. I stället är det digital läsning som gäller, och där får SAS passagerare nu tillgång till Readlys hela magasinsutbud på närmare 1 000 titlar och 12 000 tidningar via SAS egen app.
Väl talat.En del läser tidningar på papper, andra gör det digitalt medan en del inte läser tidningar alls - oavsett vad man föredrar har jag svårt att förstå de som inte tycker att detta är ytterligare en försämring av loungernas utbud. Personligen dricker jag aldrig te, jag äter aldrig knäckebröd och dricker ytterst sällan läsk. Skulle jag sakna te, knäckebröd eller läsk om det togs bort från loungen? Inte det minsta - men jag skulle ändå tycka att det objektivt sett är en försämring och dumsnålt av SAS att dra in på det.
Och vad blir då ARN T4 där mat saknas? Jag brukar bara passera där för plocka upp en Fokus. Det här är en sorglig utveckling...Riktigt trist! På så vis blir loungen typ bara en buffé.