Det verkar nästan såBara jag som inte ser inte på sas "min eurobonus" var jag beställer ett nytt kort?
Gå in på din profil på hemsidan och scrolla ner en bit så hittar du det där.Hur ser det ut idag, kan man ens få ett fysiskt kort längre genom att t.ex skriva till supporten? Förstår att där inte är några praktiska delar med ett kort längre men tänkte det hade varit kul att ha ett som minne typ![]()
Ibland blir man imponerad av hur blind man är. Var inne där flera gånger för att kolla samt googla en del men har lyckats missa det. Tack för ditt svar!Gå in på din profil på hemsidan och scrolla ner en bit så hittar du det där.
Hur ser det ut idag, kan man ens få ett fysiskt kort längre genom att t.ex skriva till supporten? Förstår att där inte är några praktiska delar med ett kort längre men tänkte det hade varit kul att ha ett som minne typ![]()
Är det möjligt att bli prioriterad på annat sätt än att använda kortet?Hittade ett oväntat användningsområde: när man är på Transfer Center på CPH, väljer SAS i kölappsautomaten så får man blippa sitt Eurobonuskort.![]()
Jag såg inget uppenbart sätt sist jag var där, men det var inte så mycket folk och jag hade inte bråttom, så jag letade inte noga.Är det möjligt att bli prioriterad på annat sätt än att använda kortet?
bara om du åker Business eller PE. Du får inte prioritet om du tex är EBG och inte har ditt kort i den automaten.Är det möjligt att bli prioriterad på annat sätt än att använda kortet?