Senaste nytt

SAS Secret Traveler, bloggare på Scandinavian Traveler

Fast i Augusti-numret av Scandinavian Traveler berättar personen om en dejt som om jag inte minns fel benämns som en hon och de åkte spontant till Island. Nu behöver inte det betyda att det är en man men rent statistiskt så är det inte en helt tokig slutsats.

Personen i fråga har även blivit titulerad Sir samt hastat iväg till flyget utan att hunnit fixa iordning sminket. :cool:
 

Jönsson

Medlem
Personen i fråga har även blivit titulerad Sir samt hastat iväg till flyget utan att hunnit fixa iordning sminket. :cool:
Det finns ju faktiskt rätt många, speciellt yngre, killar som regelbundet sminkar sig. Skulle jag själv försöka mig på något dylikt är det sannolikt att jag skulle se ut som Charles Ingvar i Jönssonligan när han målar ”jacken” för att klä ut sig till kvinna och charma en tysk affärsman.
 
Det finns ju faktiskt rätt många, speciellt yngre, killar som regelbundet sminkar sig. Skulle jag själv försöka mig på något dylikt är det sannolikt att jag skulle se ut som Charles Ingvar i Jönssonligan när han målar ”jacken” för att klä ut sig till kvinna och charma en tysk affärsman.

Hallo... jag är inte född på stenåldern. :p:cool:
Min favorit är när Charles står med en sko i famnen och klappar kissekatten. :D
 
Toppen