Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Hej SAS (hoppas verkligen någon rep ser detta och hör av sig).

Jag har sedan lanseringen av SAS ny a hemsida inte kunnat öppna mina bokningar. Jag kan se en lista men så snart jag försöker öppna en bokning så är det tre pluppar som snurrar i evigheter (bild bifogad). Behöver jag ändra en biljett eller plats måste jag ringa kundtjänst.

Det spelar ingen roll om jag är inloggad eller bara försöker komma åt genom PNR.

Jag kan heller inte använda varken classic.sas.se (då jag bara ser den begränsade versionen) eller använda flysas.com (då den ber mig använda svenska sidan för att göra ändringar).

Jag har pratat med Kundtjänst som tre gånger har sagt att de har "återställt" mitt EB konto, jag har även skickat ett utförligt mail med skärmdumpar om detta både till supporten och till gold-mailen, ingen respons.

Och nej, det har inte hjälpt att byta browser, eller dator.

Är det någon som haft linkande problem och lyckats lösa det? I sådana fall hur?

Efter att ha haft det såhär i flera månader håller jag på att minst sagt "tappa det"

SOS
 

Attachments

  • Screen Shot 2017-05-21 at 5.19.22 PM.png
    Screen Shot 2017-05-21 at 5.19.22 PM.png
    24,2 KB · Visningar: 376
Dessvärre tycks vi ha problem att få fram dina EuroBonus-data men du har tillgång till andra uppgifter under din profil.
 
Hej SAS (hoppas verkligen någon rep ser detta och hör av sig).

Jag har sedan lanseringen av SAS ny a hemsida inte kunnat öppna mina bokningar. Jag kan se en lista men så snart jag försöker öppna en bokning så är det tre pluppar som snurrar i evigheter (bild bifogad). Behöver jag ändra en biljett eller plats måste jag ringa kundtjänst.

Det spelar ingen roll om jag är inloggad eller bara försöker komma åt genom PNR.

Jag kan heller inte använda varken classic.sas.se (då jag bara ser den begränsade versionen) eller använda flysas.com (då den ber mig använda svenska sidan för att göra ändringar).

Jag har pratat med Kundtjänst som tre gånger har sagt att de har "återställt" mitt EB konto, jag har även skickat ett utförligt mail med skärmdumpar om detta både till supporten och till gold-mailen, ingen respons.

Och nej, det har inte hjälpt att byta browser, eller dator.

Är det någon som haft linkande problem och lyckats lösa det? I sådana fall hur?

Efter att ha haft det såhär i flera månader håller jag på att minst sagt "tappa det"

SOS
Kolla om du kommer åt bokningarna här: Mina bokningar - SAS
 
Hej SAS (hoppas verkligen någon rep ser detta och hör av sig).

Jag har sedan lanseringen av SAS ny a hemsida inte kunnat öppna mina bokningar. Jag kan se en lista men så snart jag försöker öppna en bokning så är det tre pluppar som snurrar i evigheter (bild bifogad). Behöver jag ändra en biljett eller plats måste jag ringa kundtjänst.

Det spelar ingen roll om jag är inloggad eller bara försöker komma åt genom PNR.

Jag kan heller inte använda varken classic.sas.se (då jag bara ser den begränsade versionen) eller använda flysas.com (då den ber mig använda svenska sidan för att göra ändringar).

Jag har pratat med Kundtjänst som tre gånger har sagt att de har "återställt" mitt EB konto, jag har även skickat ett utförligt mail med skärmdumpar om detta både till supporten och till gold-mailen, ingen respons.

Och nej, det har inte hjälpt att byta browser, eller dator.

Är det någon som haft linkande problem och lyckats lösa det? I sådana fall hur?

Efter att ha haft det såhär i flera månader håller jag på att minst sagt "tappa det"

SOS
Hur bra/dåligt fungerar det i appen?
 
Toppen