Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Under en tid har jag haft irriterande problem med att jag inte kan visa/ändra/avboka bokningar på sas.se som inloggad. Jag kommer utmärkt in på sidan där samtliga bokningar visas men när jag sedan klickar på någon av angivna funktioner (visa/ändra/avboka) är det ett evigt tickande. Är det någon mer som upplever detta problem eller är det jag som måste göra något åt min webbläsare (Chrome)?
Visa bifogad bild 42058
Testade precis nu och har inga problem i Firefox 42.0b2 eller Chrome 46.0.2490 under Win7.

Under en tid har jag haft irriterande problem med att jag inte kan visa/ändra/avboka bokningar på sas.se som inloggad. Jag kommer utmärkt in på sidan där samtliga bokningar visas men när jag sedan klickar på någon av angivna funktioner (visa/ändra/avboka) är det ett evigt tickande. Är det någon mer som upplever detta problem eller är det jag som måste göra något åt min webbläsare (Chrome)?
Visa bifogad bild 42058

Jag har samma problem. Får alltid ringa in. Väldigt dåligt. Varje gång säger de dessutom att det handlar om ett temporärt fel och att det ska vara ordnat inom "15 min"... Men så är det ju alltså inte.

Nu är det något galet med SAS sida igen, förutom allt strul under bokningsprocessen. När jag försöker gå in på Mina bokningar på adressen
Kod:
https://www.sas.se/misc/my-profile-container/mina-bokningar2/
så redirectar den till
Kod:
 https://www.sas.se/misc/my-profile-container/min_profil/
Mycket irriterande... testat med Safari, Chrome och Firefox

Söka bonusresor går inget vidare, på flysas.com får man beskedet Customer database cannot be reached (-)
på sas.se

Sidan du söker är inte tillgänglig för tillfället

404-SE.jpg

Jag märker att jag haft mindre problem på SAS hemsida på sistone. Från "världens sämsta" till "stökig" alltså ;)
OT: samtidigt har AY blivit stökigare, oh well...

Har inte kunnat boka sedan igår kväll och funkar fortfarande inte. Kommer fram till snurrhjulet som ska leta upp avgångar men inte längre, helt oberoende av browser och device.

Edit: Appen funkar men jag behöver boka open jaw.

Toppen