Coffin class... Fem nya RKP
Coffin class... Fem nya RKP![]()
![]()
Högst troligt ja... Tills dom bygger om kabinerna. En riktig konstig produkt.Är Virgins A330 dom tar in dessa sneställda stolarna?![]()
Det är nog inte bra nej, om man inte gör som du säger och tar i beaktan kabinen i priset. Kan man lägga dessa plan på någon ”budjetlinje” eller kanske rotera dem på typ kanarieöarna för kapacitet och de låga förväntningarna man har på den?Lär ju bli svårt att bygga upp ett troget klientel på en ny linje med den hårdvaran. Riskerar väl bli att linjen floppar pga hårdvaran och sen vet man inte vad man ska göra när dom fina planen kommer, satsa vidare på en linje som går knackigt eller prova något nytt igen. Är priset tillräckligt bra kommer det ju dock alltid gå att fylla. HKG - CPH i dom stolarna för 15 000 T&R och jag är game, 35 000 glöm..
Har tyvärr svårt att tro att de skulle hålla en separat prislista för flygen. Jämför "Business" till Stavanger som utan problem kostar 6 000 kr och som är värre än plus. SAS skäms inte alls för anomalierna i sin nuvarande flotta/service och troligen vet de flesta kunder inte heller tillräckligt mycket för att ens klaga.Det är nog inte bra nej, om man inte gör som du säger och tar i beaktan kabinen i priset. Kan man lägga dessa plan på någon ”budjetlinje” eller kanske rotera dem på typ kanarieöarna för kapacitet och de låga förväntningarna man har på den?
Sen beror det på hur länge denna period är innan de får retrofits gjorda? 3 mån, 6 mån, ett år?
Den hårda produkten på dagens A330 classic hos SAS är heller ingen höjdare, jag hade inte dragit mig för att boka SAS bara för att det är en ex-virginmaskin som flyger.Lär ju bli svårt att bygga upp ett troget klientel på en ny linje med den hårdvaran. Riskerar väl bli att linjen floppar pga hårdvaran och sen vet man inte vad man ska göra när dom fina planen kommer, satsa vidare på en linje som går knackigt eller prova något nytt igen. Är priset tillräckligt bra kommer det ju dock alltid gå att fylla. HKG - CPH i dom stolarna för 15 000 T&R och jag är game, 35 000 glöm..