Ubbe
Medlem
Som någon nämnde så kommer det att städa upp balansräkningen ordentligt framöver.
Dressing the bride?
Finns det en köpare av SAS där i bakgrunden?
Är inte SAS och Eurobonus två helt skilda bolag med separata balansräkningar?
Som någon nämnde så kommer det att städa upp balansräkningen ordentligt framöver.
Dressing the bride?
Finns det en köpare av SAS där i bakgrunden?
Jag har fortfarande inte stött på en enda "vanlig" person, dvs icke-flyg/poängnörd, som jag kunnat övertyga om det fina med att planera ta guldkort hos ena eller andra bolaget.
Har du inte? Det har jag....MÅNGA gånger!
"åh vilken tung väska jag har - kan inte du ta den på ditt EBG?"
"åh vilken lång kö i säkerhetskontrollen, vilken tur att vi har Fast Track"
"oj vilket gott fika det var i lougen, vilken tur att vi kommer in här på ditt EBG"
Ja det är en av de få gånger man är riktigt populär när man guestar in statuslösa vänner i en loungeHar du inte? Det har jag....MÅNGA gånger!
"oj vilket gott fika det var i lougen, vilken tur att vi kommer in här på ditt EBG"
Har du inte? Det har jag....MÅNGA gånger!
Jag trodde att det var verkliga händelser ända till sista citeringen om gott fika
Hahaha, riktigt roligt faktisktBästa fikat förr i tiden i alla fall (osäker om det finns kvar) var efter passkontrollen på 5an, där dom körde choklad-delicatotårta med grädde
Tog för någon månad sedan med en polare genom fast track för honom första gången. Hade tidigare försökt övertyga honom om hur mycket tid man kunde tjäna etc. Vid just den tiden råkade dock fast track ta längre tid än den vanliga säkerhetskontrollen så han var måttligt imponerad. Har fått äta upp det några gånger efter det kan man säga.Du missuppfattar, jag skrev "planera att ta", inte att de inte förstår fördelarna med att *ha* det. Det är en betydande skillnad på att uppskatta fast track (som nog alla skulle göra) till att börja planera sitt resande så att man når guld med ett bolag även om man inte reser så mycket, eller alls, i jobbet.
Nuförtiden har jag sett de där Escalante-Hedh chokladbollarna ibland i T5 guld så ibland rycker de upp sig lite på fika-fika-fronten. På vanliga fikafronten är det dock skralt med drickbart.Hahaha, riktigt roligt faktisktBästa fikat förr i tiden i alla fall (osäker om det finns kvar) var efter passkontrollen på 5an, där dom körde choklad-delicatotårta med grädde
Tog för någon månad sedan med en polare genom fast track för honomförsta gången. Hade tidigare försökt övertyga honom hur mycket tid man kunde tjäna etc. Vid just den tiden råkade dock fast track ta längre tid än den vanliga säkerhetskontrollen så han var måttligt imponerad. Har fått äta upp det några gånger efter det kan man säga.