Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Spännande :) Vilka flighter är billigast om man bara kan på helgerna framöver?

Använd ITA matrix och leta. Ta upp lowest fares vyn och leta efter 0-nätter långa resor till FRA + allt inom 3000mi. Ange sk som routing åt båda hållen och säg att du ska resa i premium economy.

Ser ut som att PRG gått upp rätt rejält om man vill resa över dagen...

Det intressanta var ju här om man fått erbjudandet = ett riktat utskick från EB. Jag förstod också att jag kunde få utnyttja erbjudandet på länken ovan:) (men är redan guld för nästa år - dock har ju andra fått utskick fast de är det).
PH

Hej,
Jag anmälde mig idag till "Säkra Guldkortet".
FRÅGA: Om jag har ett guldkort som gäller till Maj/Juni 2014 kan jag med två resor i PLUS säkra ett nytt för Juni 2014 - May 2015???

Åkte GOT-ARN-PRG tur och retur igår och är även bokad 19/10. Då sitter jag på 3C ARN-PRG båda turerna. Såg att de har lagt till en rad till i plus nu jämfört med i fredags när jag bokade för då fanns det bara mittplatser på rad 1 eller 2 kvar att välja på.

Hur kommer det sig att det är just PRG som är så billigt i PLUS? Alla andra destinationer har strax under 2000 (enkel) som billigast.

Som bonus till oss nördar här på BC så kanske SAS ville bjuda oss på en treat. Det lär väl inte vara så många svenssons som jagar rätt på priserna just till PRG utan tröttnar efter att alla andra priser är så mycket dyrare. Då lär det inte bli extremt många som får guldkort som det talats om här.

Toppen