Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Visst, kraven låter väldigt enkla men hur många EBB eller folk som inte hänger här tänker göra något sånt här? Effekten blir ytterst liten om du frågar mig.

Förstår att det upprör er som kämpat ihop kortet, men lockar väldigt för mig som inte hade nått det annars..

Ska kika runt vad som är billigast ex GOT. Någon som hittat bra destinationer?

Min fru har fatt detta erbjudande och hon ligger pa 5K poang som EBB - jag ligger just nu pa 45K poang och har inte fatt detta erbjudande. Sa just nu ar jag 1 t/r I plus fran guld medans min fru ar 2 t/r fran guld - kanns ju inte helt ratt. Ska se om hon ar sugen pa att aka ut och resa lite, men normalt sa aker hon med mig sa jag vet inte om hon har nagon nytta av ett guld kort.

Visst, kraven låter väldigt enkla men hur många EBB eller folk som inte hänger här tänker göra något sånt här? Effekten blir ytterst liten om du frågar mig.

Jo men enligt mig handlar det inte om utfallet i denna kampanj utan den sk. uppskattning SK visar sina premium kunder. I min värld ger man inte samma förmåner till en bra kund som en som bara gör 1 eller 2 resor per år.
En annan bokade resor med SK under KK hotet för att vara lojal mot "sitt bolag" ... känns inte som det resonerar på samma sätt direkt!

Det handlar om uppskattning!

Hmmm...det står faktiskt: "extra enkelt för dig att behålla ditt Guldkort". För att behålla det krävs det väl att man har ett?

Jo men enligt mig handlar det inte om utfallet i denna kampanj utan den sk. uppskattning SK visar sina premium kunder. I min värld ger man inte samma förmåner till en bra kund som en som bara gör 1 eller 2 resor per år.
En annan bokade resor med SK under KK hotet för att vara lojal mot "sitt bolag" ... känns inte som det resonerar på samma sätt direkt!

Det handlar om uppskattning!

Sluta gråt. Allt handlar om nya kunder.
Tycker SAS gör helt rätt. Jag kommer personligen inte använda detta då jag redan har * A Gold men kul att folk som inte flyger mycket får chansen på status. Gold for everyone! :)

Förstår att det upprör er som kämpat ihop kortet, men lockar väldigt för mig som inte hade nått det annars..

Ska kika runt vad som är billigast ex GOT. Någon som hittat bra destinationer?

Lite nesligt att vi har så få direktlinjer till Europa från GOT med SAS. Har hittat GOT-ARN-PRG t/r för 2434 kr. Finns på några olika dagar i oktober. Avresa 0935 och hemma igen 1850.

Har fått erbjudandet som kom ganska lägligt. Har än så länge bokat för 37 segment, så två turer till Prag så är EBG hemma igen. Tycker dock att det är konstigt att erbjudandet har gått ut till många EBB... SK IT som spökar igen :eek:

Någon som har känningar inom SAS / EB och som kan få fram info om omfattningen och tänket bakom denna kampanj? Skull vara intressant:rolleyes:

Någon i redaktionen kanske?

Toppen