Senaste nytt

SAS punches

Här är den. Dock lite oklart om Las Palmas var med, Palma nämns.

Ja, det var den tråden jag mindes. Och jag kan ju ha rört till det och blandat ihop destinationerna. Men jag var nästan på väg att köpa då, och kollade ganska noga eftersom det var just LasPalmas som jag hade i åtanke. Men men, är det ingen annan som sett LPA i listan över destinationer så är det jag som hade önsketänkande!
(Lustigt dock att sälja en biljett som heter "Stockholm-Spanien" och inte inkludera alla spanska destinationer...)

(Lustigt dock att sälja en biljett som heter "Stockholm-Spanien" och inte inkludera alla spanska destinationer...)

Lite OT, men gissar att på de mer utpräglade charterdestinationerna i Spanien så blir det problem när det kommer någon som tror sig kan klämma sig in på flyg i högsta bokningsklass med kort varsel, men där flyget redan är fullbokat sedan länge. En hel del av de spanska destinationerna går ju dessutom bara 1-2 gånger i veckan, så risk för besvikelse för den som köpt ett dyrt TP. Las Palmas hamnade då i gränslandet mellan reguljär destination och charter.

Tyvärr gäller bara kampanjen vissa städer inrikes, inte Stockholm-Spanien (eller någon annan utlandsdestination vad jag kan se) :-(

Stockholm - Göteborg: 1 350 kr/klipp
Stockholm - Umeå: 1 350 kr/klipp
Stockholm - Östersund: 1 350 kr/klipp
Stockholm - Ängelholm/Malmö: 1 350 kr/klipp
Vad är det för priser när det INTE är kampanj?

Vill bara påminna om att kampanjen med TP-klippkorten slutar på måndag den 12/6.
1686237185567.png

Jag slog till idag med ARN-CPH!

Fick reklam via appen att det är kampanj på Travel Pass fram till 18/9.
Skåne för 1350 är samma som för ett år sedan, skönt att inflationen inte träffar allt.
Vissa andra inrikesdestinationer verkar emellertid ha gått upp.

Fick reklam via appen att det är kampanj på Travel Pass fram till 18/9.
Skåne för 1350 är samma som för ett år sedan, skönt att inflationen inte träffar allt.
Vissa andra inrikesdestinationer verkar emellertid ha gått upp.
Ser att det är samma pris som det var på feb/mars kampanjen för ARN-CPH 20 st resor dvs inte nedsatt.
Dock var den nedsatt i maj/jun kampanjen med 12.000 Sek dvs samma pris som kampanjen sep-22. :)

Toppen