Senaste nytt

SAS Presenterar: Destination Unknown

Sir Lemon

Medlem
Alltså ärligt, är det bara en enda person härifrån gemenskapen som är med?

Hade verkligen förväntat mig typ nästan live-rapportering här.

Ett enda inlägg om hur det var. :(
(Ska komma ihåg det nästa gång jag tar av min dyrbara tid under privata resor för att glädja mina kamrater här)

Mbh Han som verkligen är bitter och blev ännu mer när jag läste om roof-topen efter eran landning på ett alldeles för soligt ställe. ;(
 

palmen

Moderator
Alltså ärligt, är det bara en enda person härifrån gemenskapen som är med?

Hade verkligen förväntat mig typ nästan live-rapportering här.

Ett enda inlägg om hur det var. :(
(Ska komma ihåg det nästa gång jag tar av min dyrbara tid under privata resor för att glädja mina kamrater här)

Mbh Han som verkligen är bitter och blev ännu mer när jag läste om roof-topen efter eran landning på ett alldeles för soligt ställe. ;(
Om du scrollar upp lite och läser igen ser du att två personer rapporterat om flygningen de varit med på.
 
Jag kan berätta lite kort, har precis anlänt på hotellet och ska snart ut igen.

Mycket trevlig flygning med sas. Ankomst på Kastrup började inte helt otippat med något slags tekniskt strul från sas sida så alla fick stå i en gigantisk kö vid incheckningen. Efter vi till slut fick våra boardingkort blev vi uppmanade att uopsöka gate där sas hade ställt till med fest. Dom dunkade musik och bjöd på någon slags färgglada drickor från joe och juicen. Vid boarding bjöds på en goodiebag med lite snacks, vattenflaska, handduk, mm.

Väl på flyget fortsatte festen med bubbly till alla som önskade. Sedan väldigt extra inflight meal med fritt val av bubblor/rött/vitt till.

Dom körde även dunka dunka genom hela flyget, med en i crew längst fram som körde dj hela resan:p

Efter måltiden hade de anordnat en typ "på spåret" quiz mellan de 4 lag som vi delats upp i. Frågan var givetvis "var är vi på väg?" Det lag med flest poäng ska få något slags pris, men vilket lag det är eller vad priset består av är fortfarande ett mysterium.

Vid ankomst blev vi bjudna på ännu mer vin och en buffé med lättare grekiska tilltugg på roofbaren mittemot flygplatsen.

Nu ska vi utforska Aten!

Maten såg ju riktigt bra ut, bättre än i deras business... Vad var det för drycker?
 

GIGADRAIN

Medlem

Attachments

  • Screenshot_20240405-100156_SAS.png
    Screenshot_20240405-100156_SAS.png
    757,6 KB · Visningar: 221
  • Screenshot_20240405-100148_SAS.png
    Screenshot_20240405-100148_SAS.png
    715,2 KB · Visningar: 219
Toppen